2012年10月30日 星期二

1207媽媽會 百日宴

2012年12月28日  (冬冬DAY 107)

自己個百日宴都未寫. 就心急寫咗媽媽會呢個先

呢個係我地會第一個大型活動. 有幸能幫手做義工. 大家都好期待呢一日

睇下報置得幾靚 !



呢個係找小魚仔幫忙整的蛋糕 .



之前參加Baby outlet 的攝影比賽. 亦會係今天進行頒獎 .

冬冬得第三啊 ! (雖然頭十位禮物是一樣的)


頒獎儀式


頒獎的時候卻睡著了



最後來一張全體大合照 !!  好多bb !!



由於去咗幫手做接待. 開頭都冇時間同其他bb 影相
到我可埋番位. 冬冬已經要訓覺了

做接待期間. 好多人問我地點樣可以參加. 我話我地全部都係七月bb .係私人聚會
佢地會繼續問點解我地知大家bb 係七月出世.
我相信一定係緣份把我們連埋係一齊. 由大肚,生b,湊b . 大家咩都可以傾一餐
我真係好開心入到呢個會. 認識到大家 !!


補番一張當日係會場影的全家褔




沒有留言:

張貼留言