2013年7月23日 星期二

冬冬生日月

七月除了暑假. 還是各位七月bb 的生日月

我家冬冬都慶祝好幾次

打頭炮係714 bb 生日會 .我地係會所攪

雖然有一位bb 病了未能出席

第一次同冬冬攪生日會. 好開心
我地有印腳板儀式




開心大合照. 我地有制服ga


我自己整的相框, 冬冬賴濕褲. 借咗一言條褲, XD


第二回係同匯知同事. b+c 而家再加冬冬變成7月之星生日會.
今次重反阿b 發din 勝地. 九龍灣ruby tuesday


七月之星 ( 不知不覺阿b 已經八歲啦)


第三回. 大西北7月bb 生日會
我地有乳豬同笑到喊蛋糕. 正. haha



呢日有d 野要幫手安排. 都冇點理冬冬. 靠其他媽咪幫我睇住. 只見佢自己周圍爬係度玩. 冇發現唔見咗我. haha


最後一回. 與家人一起開的. 因為公公同表舅父都係七月生日. 所以又來一次七月之星
至於正日呢日. 我地同冬冬去咗食buffet. 你睇佢食到棟哂腳


 連續那麼多的慶生活動. 終於完結. XD

沒有留言:

張貼留言