2014年1月5日 星期日

元旦360

老公生日,上年我地去左海洋公園,今年我地就去坐360,因為生日唔駛錢,hehe
而家只係買一張單程,港人優惠九折左九十幾蚊
我地1:30抵達東涌,但要排左一個鐘先有得上纜車

但好好彩.有得坐水晶車箱. 冬冬又好開心



上到去昂平市集. last 一日有聖誕裝飾. 有好可愛的樂天熊仔餅
不過我地冇時間去大佛啦. 玩玩下已經四點幾. 要過去大澳食野

由昂坪坐車過大澳只雖15分鐘. 原本要等15分鐘後先有車. 點知居然新增特別班次.
去到大澳發現有船坐, 六點班次. 以為得番一個鐘行會好趕. 點知佢又有特別班次係6:25
yeah ! 新一年. 樣樣都順利.好運

好多好野食. 不過冬冬去到已經訓咗
我地食咗大粒魚蛋. 墨魚只影相冇食到. 茶棵. 糯米磁. 蝦豬餅. 炸蛋球. 雞蛋仔 .紫貝天葵
豆腐花係大佛那邊食的. 
食到勁飽. 
今日唔太多人. 行得舒服. 仲影埋日落. 大滿足



沒有留言:

張貼留言