2010年7月27日 星期二

船膠相架

7/7 第二堂水晶膠裱相

但今次係學用第二d 化學品lu

今次呢d 叫船膠. 教我地整咗個相架出黎
一開始先把木板痴好


再用鋁架圍成邊


d 角就要用泥膠封實. 免 得d 膠會漏出黎


阿sir 示範倒膠la. 可以溝顏色做出不同效果


阿sir 的示範作品


不過我就諗住整白色. 因為預咗之後要反去用餐紙加工


d 化學品混合後. 如果其中一種加多太多. 會發生熱力. 有d 同學個相架仲出煙tim
嚇死人 !!  哈哈 !

下一堂再拎製成品. 原本是很平滑的. 可能化學關係. 有d 泡泡


相架正面


呢一個課程學到ge野都可以decoupage來一齊玩. 
我用了這張餐紙加工


背面d 泡泡. 梗係要遮住佢la


最後表面用環氧樹脂封面
但都整得唔好.餐紙痴爛了.又披口.個膠又整得唔夠硬


另一種化學品叫環氧樹脂. 上網search 話都叫仿真水. 我唔知係咪同一樣野
但係工藝店買會貴好多. 我係上環化工源料店 $98都好大支

第一次試做. 失敗.
初頭都幾靚ge


後來我加咗張日本再生紙痴係碟底. 遠睇以為冇野


近睇. oh. 又手指模. 又有一個圓印......原來佢唔夠硬呀 !
阿sir 話叫我加番多d 硬化劑ge比例. 同埋用省銅膏捽番滑佢再整



唯有下次再試過la. 浪費咗我隻玻璃碟.......


1 則留言:

  1. 你同你honey張相好靚wo!
    [版主回覆07/30/2010 00:07:00]撐開隻碟

    回覆刪除