2010年7月17日 星期六

水晶膠裱相課程

30/6 去咗工聯會上呢個水晶膠裱相課程, 為期四堂


之前上網SEARCH 過. 都唔知係學D 咩


原來都有幾樣製成品ga !


第一堂我地就學用水晶膠裱相


工具

 


把玻璃紙拉緊痴上絲網架


把相痴在木板上. 旁邊痴上縐紋膠紙




把水晶膠拌勻後. 便倒在相上面. 再用玻璃紙蓋著



要等八小時以上. 我地就下一堂先可以拎番
我呢個算成功. 表面都算平滑. 有些同學可能移動過. 有好大條痕係相上面. 又或者好似"巢" 咗咁



當場我就咁拎塊木板番屋企都唔知做咩. 放出黎又唔靚


所以自己再加咗d 馬賽克上去.


當堂唔同哂, 呵呵



旁邊的馬賽克磚買大了. 不過都可以


同堂仲有一隻叫冷裱過膠膜
有好多款ga. 但呢個最得意. 有d 閃閃心


張相好似變咗閃咭咁. 哈哈



1 則留言:

  1. part time 手作人2010年7月23日 晚上7:48

    你好多元化, 聽人講水晶膠好難做, 第一次都做到咁靚, 好嘢.
    [版主回覆07/24/2010 12:00:00]都真係有少少麻煩. 因為唔可以接觸空氣. 要用玻璃紙封住佢
    另外有種環氧樹脂就容易dd. 但係我做咗兩次都唔算整得好....唔夠硬
    不過我覺得呢個課程嘅作品都可以混合decoupage 一齊用ga. 幾好玩

    回覆刪除