2010年11月28日 星期日

仿古裂紋瓷碟

今次又係整仿古裂紋. 但呢堂係整瓷碟



選用了這張餐紙. 感覺很古典


要成張痴上去. 但有難度. 點都會有d 縐紋

之後再搽裂紋膠水. 我第一層搽得唔好. 補搽咗一次 (正常應該唔可以重覆)

放咗兩星期後. 佢都會裂. 但d 紋裂得唔深


sybel 用上黑色的餐紙. 未裂前



用咗藍色加銀色捽裂紋. 顏色配襯得都幾好

但唔知係d 紋唔深定我太大力. 中間的位置被我捽甩了. 見到裂紋痕跡. 但卻點捽都唔上色.   攪到而家中間白咗一撻.



今次隻碟裝唔到野食. 因為膠水係面. 就咁當裝飾. 又好似dry 咗d

都唔知放係邊好......

1 則留言:

  1. 哈,放神枱,放 look柚,呵!我 o個隻比我放耳環,哈,都幾無謂
    [版主回覆12/01/2010 10:39:00]我屋企冇神枱喎. 下次記得拎番去搽保護膠

    回覆刪除