2010年12月1日 星期三

攞相~羅浮宮

攞咗相都有兩三個星期了. 居然唔記得寫低佢

由於搬屋. 十月有相拎時. 我叫佢唔好送貨住

到我攪點哂間屋. 約好送貨.

過兩日. 居然就聽到羅浮宮結業的消息.......

朋友叫我別等送貨了. 自己到九龍塘取貨吧

反正我沒油畫. 只得一本相簿和散相. 都沒所謂

佢相簿得一款. 我話加錢呢. 佢話可以轉海綿面同水晶面. 但我兩樣都唔鍾意
既然加咗錢都唔係鍾意ge野. 所以算. 慳番

初初都諗住玩下手工修飾下佢. 但可能而家新. 又唔係覺得咁差咋噃
所以懶得就懶. haha. 唔整lu



隔咗幾個月. 再睇番d 相. 會覺得. 原來我要咗呢d ge咩???
都冇影像.......

要快d 搵日拎埋RM d 相先得






「新人至愛」羅浮宮月底結業 逾千客戶受影響 公司保證可取相或退款






(明報)2010年11月4日 星期四 05:10




【明報專訊】近年屢獲生活易    網站評選為「新人至愛本地婚紗攝影」的婚紗攝影公司羅浮宮    ,突爆出將於本月底結業,令一眾準新人頓時手忙腳亂,不過公司保證已拍婚紗照的新人可取得照片,其餘人士可獲退款。其母公司友力投資    早在今年年報承認,受台港兩地同行競爭激烈影響,業務虧損610萬元。


本報記者昨晚到羅浮宮尖沙嘴    
店查證,店員證實公司全線兩店會在本月30日結業,日內會通知全數1000多名受影響的顧客;10月1日後訂購服務的顧客會獲安排全數退款,之前的顧客可
如期在11月30日前享用服務,攝影工場會運作至12月底,保證已拍婚紗照的新人可取得照片,惟相片和畫框保養服務會在結業後停止。


店員稱昨日才知公司結業


至於顧客可否提早在結業前享用服務,店員表示會盡量配合,但要視乎個別情况。有店員私下稱,昨日始收到公司即將結業的消息。


記者早前以顧客身分致電分店,職員表示會盡快聯絡受影響顧客,如拍下婚紗照會盡快安排客人取相,若事前預約租婚紗,約一星期後會以支票形式退款,至於優惠券則不能再使用。


準新人憂趕不及另租婚紗


不少準新人在生活易網站的結婚討論區與各大網上論壇留言,有下月中結婚的網民表示,昨收到羅浮宮職員致電,稍後會退回訂金,她原訂下一套婚紗和多套
晚裝,擔心即使獲退款也趕不及另租合適的服裝;亦有新人留言表示預訂了拍攝婚紗照,對羅浮宮結業大為失望,要再花時間重新尋覓。


母公司年報顯示蝕610萬元


羅浮宮婚紗影城由友力投資(控股)有限公司擁有,另一本地知名婚紗攝影店新天地婚紗攝影亦為友力所有,羅浮宮與新天地今年初合併,惟友力在今年年報已透露,台港兩地同行競爭激烈,業務虧損610萬元。


羅浮宮在九龍塘設有200萬呎主題式拍攝場地,包括歐陸式宮殿裝潢及不同國家風情的園林實景,並提供日本    台灣    、歐洲外影服務。





1 則留言:

  1. 我早4年前都係呢間影架, 無法啦~而家興出國or outdoor影啦

    回覆刪除