2011年1月20日 星期四

婚宴音樂

已經諗好哂咁多首婚宴音樂la. 首首都係自己好鍾意的

仲有幾首都好鍾意. 但可惜冇位俾佢地la

雖然大部份都係大路野. 但係自己鍾意就得la. haha

成長片
A Whole New World (阿拉丁主題曲)
(就是你帶到另一個世界. 人生另一個階段. hehe)
早拍晚播片段



早拍晚播片段
感激遇到你.
(一開始拍拖我就轉咗呢首做honey打俾我的鈴聲la. 全靠遇到你. 我而家先做番隻開心小豬咋)





進場  (最正常的結婚進行曲)

上乳豬
(keroro 軍曹是也. (我喜愛的tamama啊 !! )首歌很輕快.
用上日文版. 就係貪唔知佢講咩呢. haha.





敬酒
Be our guest 中文版
(也是我最愛的卡通之一, 中文版會叫同事係VCD度 cut 出黎. 希望整得到啦
一話擺酒. 呢首歌已經係首選la





送客
原本想Canon in D Major
, 因為那是最愛的一套戲. 假如愛有天意. 入面其實有用它來當配樂.

但今天執野俾我找到我隻老鼠也移民原聲大碟. 所以變心了

變咗somewhere out there. hehe





另一首很喜愛的歌就是假如愛有天意的插曲.
我有諗過用來放係成長片. 或早拍晚播. 但因為佢係韓文. 人地又唔識
所以放棄了. 但聽著也會想起電影裡的橋段. 也會聽著感動




2 則留言:

  1. 以慢歌為主喎
    [版主回覆01/22/2011 14:40:00]除咗keroro law. 哈哈. 諗起都正呀

    回覆刪除