2011年1月8日 星期六

海馬婚禮~浪漫禮成

正式註冊. 做咗吳太已經一個多月

回顧這個海馬婚禮. 其實有好有唔好

當然同廿幾對新人一齊結婚係好特別. 好難忘
當中亦識咗好幾位新娘仲做咗朋友
結婚証書個地點又寫住ocean park !!
又上哂報紙. 第時俾番仔女睇都好得意

當日ge感覺其實似去玩多過去結婚. haha

不滿意的其實又好多. 大部份野同rundown 都唔一樣.
我等咗好耐. 家人又等咗好耐.
最遺憾係因為太太太多人. 我連簽字一刻. 阿媽都企到九丈遠. 迫唔到入黎
好似所有家人都唔係太見証到. 只係得兩位老豆同我地咁

最後所謂大會相. 全部都大合照. 幾百張相. 我估影到我大頭的應該有五張度la. haha


但過去了. 和大家分享開心的部份

當日7:30便要去到海洋公園. 之前一晚還是會緊張得睡不下.......只睡了一小時
等咗兩個鐘. 終於化完妝. 去咗做訪問


仲要簽名.hehe


等到十一點. 終於出場la. 我係第一個march in.....一行到出去有好多人.好多相機
真係好似明星咁呀. 個感覺好得意 !
但大會提供的花很肉酸. 或者我不懂欣賞. 我覺得似京蔥 !!!!


之後就到集體證婚. 宣讀誓詞. 但成五十個人一齊讀. 其實係聽唔到講咩ga .haha


深情一吻


第一個march in. 亦係第一個註冊. 因為我地係一號. haha


到老豆們簽署la



最後同律師鄭家富合照


雖然第一個註冊.但我都要等埋其他咁多位一齊註完冊先可以去影相
足足就企咗個幾鐘.  好彩已經係著波鞋. haha
我是一位很粗魯的新娘.
裙尾阻著. 我一腳踢開它. / 想和人合照. 揍起條裙就跨過花欄行過去. /
仲可以自己一個人爬上旋轉木馬 (我係著住拖尾婚紗的啊)
連阿姨都叫我可不可以斯文點 . 呵呵


全部新人大合照. 祝大家新婚快樂啊 !!


家人等咗好幾個鐘. 終於等到我地一齊影相la
第一站. 環迴水世界. 其實我坐咗係殺人鯨上面. 但遮住哂la.


第二站 : 聖誕樹
男女家全部人埋位la. 辛苦你地等咗咁耐


家人在等待我們期間. 去了亞洲動物天地. 係呢個許願燈籠度寫咗祝褔俾我地.
仲有埋啤梨tim !! hehe. 但唔知點解佢變咗兔仔.......


打呢篇blog 時. 回想起那天. 都係好開心ge

註冊一周年. 我地一定會再去ocean park回味一下.haha




3 則留言:

  1. 聽您講完感到您的興奮也明那份有點點可惜是什麼?但您真的很幸福呀!有咁多親友咁耐心的等…祝白頭皆老,甜蜜到永遠!
    [版主回覆01/10/2011 08:35:00]謝謝.最遺憾的就係阿媽都睇唔到LAW

    回覆刪除
  2. 好正~~好難忘~~又可以上報紙!! 第時老左可以比d仔仔女女孫孫睇!!!!!!!!!~
    [版主回覆01/11/2011 00:15:00]有好有唔好la. haha. 始終冇感動位ga

    回覆刪除
  3. 我都覺得像玩多過像結婚。。。 沒有感動過。不過都好熱鬧。 雖然有些地方可以更好,不過我都好開心啊~
    [版主回覆01/18/2011 00:08:00]最覺得唔開心ge . 係屋企人睇唔到law.....

    回覆刪除