2011年1月12日 星期三

我們的Q版公仔

其實由細到大我都好想要有自己的Q 版公仔GA

行過海洋公園呀. 黃金海岸呀. 都好想俾人畫. 但一次都冇畫過

一生人一次就係結婚. 俾個藉口自己去整埋佢啦!!

呢間公司叫BESMIVI. 係廣州ga.
暑假時上廣州買野 .拎咗佢地張咭片. 番黎上網search .有另兩位blog 友都幫襯過.

覺得好靚呀!!

但佢話生活照係唔得ga 喎. 一定要婚照.
所以我俾咗呢張佢跟住畫


第一次草稿番咗黎. 我選擇咗用遊樂場做背景. 中間有旋轉木馬.
配合番我的海洋公園婚禮同埋第一次的香蜜湖婚照


之後我叫佢要少咗d 蝴蝶同花花.
我地加番婚戒同頸錬


大致冇咩要改. 就叫佢上色lu.
第一次色稿


雖然啡色頭髮很靚. 不過因為我都係覺得黑頭髮似自己. 所以叫佢改番.
同埋頸錬要番白色啦. 金色很娘.......


最後加埋名字便行了. 整幅畫我都好鍾意. 
遊樂場背景夠哂開心. 襯哂我.
至於公仔其實都畫得好似幅相ga .但非常似就冇可能law.
唔通我隻眼有半塊面咁大咩 !!

但我就覺得我Honey 個樣變咗柯南. 哈哈 !!



為免唔好浪費我咁靚的Q版公仔. 我會好好善用佢ga. haha



4 則留言:

  1. 幾靚wor~ 你可以俾d資料我嗎?
    [版主回覆01/14/2011 01:04:00]佢地個網址 : www.besmivi.com 聯絡 : msn : besmivi@hotmail.com 價錢. 你預計番港幣要四百幾蚊

    回覆刪除
  2. 好得意呀~
    [版主回覆01/15/2011 11:27:00]我都好滿意呢

    回覆刪除