2011年3月20日 星期日

上頭

結婚前一晚. 反咗阿媽屋企訓

當然因為咁. 有好多野都漏咗係自己屋企.....

加上我地又唔係太識d 儀式. 都係上網跟住做ga咋

平時睇電視都係去到三梳. 但上網睇係有四梳ga

大家睇下
上頭

象徵一對新人已步入成人階段。
男女雙方在婚前,擇定吉時,進行上頭 ,男方比女方早一小時。須由好命佬及好命婆各自在男女雙方家中進行。

步驟: 新人先用柚葉沐浴,分別穿上全新之睡衣及內衣褲,選可望月亮之窗口,燃點龍鳳燭及清香一炷,連同蓮子、紅棗及湯丸三碗 (每碗六或九個)、生果、燒肉、雞,向當天參拜。
上頭用品盒內有尺、鏡、剪刀,稱為「龍頭鏡、較剪尺」,取其光明繼後之意。


一梳梳到尾
二梳白髮齊眉
三梳兒孫滿地
四梳四條銀筍盡標齊
然後把扁柏、紅繩繫在一對新人頭上,高叫「高升」才起立。

註: 若是再娶再嫁,不需再上頭。


我地就係睇咗呢個. 先發覺唔記得煮湯丸. 哈哈


之後要叫高升. 我地仲全部人一齊起立仲要一齊叫yeah !!!! 哈哈



沖涼時又發現 我漏咗d 扁柏係自己屋企......正當我地諗住求其用d 葉代替


老公就話拎過黎俾我. haha
但老公因為要安床. 所以佢地係遲過我地上頭ga


隔離屋的珍姨過來幫我上頭呢 !!


完成儀式. 就準備明天嫁人啦 ! 


我件marie 睡衣係咪好靚呢 ?



表妹幫我佈置得門口好靚. 係人都知我嫁. 哈哈


門口的波波係俾兄弟整爆ga. 出黎效果真係好似燒爆丈. haha




3 則留言:


  1. 個玻璃樽
    [版主回覆03/21/2011 19:59:00]平時屋企冇拜開神ma. 頂住先

    回覆刪除
  2. 牛牛米米の有個貓天地2011年3月22日 凌晨1:40

    congratulations

    回覆刪除
  3. 開心開心,代你開心!咯

    回覆刪除