2006年8月22日 星期二

兩貓登場

其實呢兩隻貓已經養咗好耐,不過想係呢度介紹下俾大家認識
豆豆.六歲.女仔
兩歲大時佢主人唔知咩理由話不能再養佢.所以由我接收咗。
可惜佢天生怕人,養咗四年,我都冇咩機會抱過佢.佢絕對不會主動親近你.最多會係地下碌兩碌,己算十分俾面.行事非常緊慎.身邊人稍有郁動,佢即以九秒九跑回柜底.除非佢覺得你唔係想掂佢.咁都有時會坐定定俾你影下相.但多數都是不見踪影的.你只會發現多咗d屎,同少咗d糧.唔係太覺自己多咗隻貓
但佢個樣非常可愛




啤梨.就黎兩歲.女仔
未開眼時,連同另外兩隻貓bb被遺棄在垃圾房,俾我媽咪執咗番黎.再含辛茹苦咁用針筒餵奶餵大.可惜另外兩隻未能救回.只有啤梨能存活.
世界真的弱肉強食.bb時已經係佢最食得.又搶野食.又鍾意壓住其他兩隻貓黎瞓.亦由於佢花花碌碌.固曾有"霸皇花"的稱號


可能咁辛苦只係救番佢一個,幼貓時成日怕佢養唔大.買好多營養品佢食,攪到吸收過度.竟有一對修長的腿.model咁嘅身形.個個見到都問,點解你隻貓咁高嘅?
亦因為得番佢一個.我就當佢寶咁.令到佢以為自己係大小姐.將細個的霸道性格變本加厲.而家少少唔鍾意就打人.只會怕榮榮一個(但牠亦最鍾意榮榮)
平時最喜歡係我身上睡覺.同"担"野.好似D狗咁.試過最高記錄.佢張床度居然有一對毛毛拖鞋.一張地毯同一對 BOOT.全部用口"担"入去.勁!!!


沒有留言:

張貼留言