2006年8月28日 星期一

蘿蔔絲酥餅

夜晚,同兩兄弟打完羽毛球己經九點半.但之前學了蘿蔔絲酥餅.放工時又已經去買咗蘿蔔.好想實習一下.
所以回家.還是照樣開工
首先要整蘿蔔.切絲.飛水.然後加調味炒.但炒好轉碟時.有條蘿蔔"痴"咗係隻手度.勁熱呀!又"fing"唔走.又拎住隻碟喎!之後即刻紅哂呀!(痛痛)
接著來就要搓酥皮.反正整開,又冇理由整咁少,所以就加倍咗份量.點知搓好後,又唔記得咗.將佢地分割得勁大舊.攪到個皮超厚呢!好彩整咗三隻就發現錯誤.即時更正.先變番正常size
最後,便是要炸了(最担心的環節),用了差不多一支油.好彩都ok.冇燒咗個廚房
但和榮榮試味時,發覺好咸呢!!(但個酥皮就好好味)
可能係上次上堂學時.佢地話d餡好淡.所以我就加倍咗鹽的份量.但又變咗咸得滯.好彩都未致於話咸到苦.
但要倒定一杯水來食law.
還有潮式月餅未實習.找個星期天再試過.
夜晚整,實在時間冇多.昨晚做到一點半才可以瞓呢!!!累死了


4 則留言:

  1. 睇落你個蘿蔔絲酥餅好靚好好味咁呢, 炸出黎D顏色剛剛好(係相到睇),金黃色,幾時請我食呀!? 不過我唔食咸架喎,你都知我食唔到D味太濃概野食架啦!    hooooo ......

    回覆刪除
  2. 跟足師傅個份量做一次先,咁下次做多D就無問題。我最近做果次係做左十六隻。嘩!整到一點半咪食宵夜?

    回覆刪除
  3. 嘩...你好叻呀! 識得整蘿蔔絲酥餅! 我老公好鍾意食架, 你可唔可以教我點整呀??? 謝謝.

    回覆刪除
  4. 我睇咗個website啦, 你係個度學架? 教得好嗎?

    回覆刪除