2006年10月28日 星期六

莫卡咖啡芝士蛋糕 (附食譜)

呢個蛋糕同前兩天整的有咩分別呢?都係咖啡芝士噃!!
就係焗餅同凍餅的分別啦!!
有些朋友屋企沒有焗爐,見我整咁多蛋糕時,佢地又想試下.但冇焗爐的話又只能輕嘆.所以整凍餅就可以滿足佢地啦!!
呢個蛋糕都是做給朋友生日的.之前想了很久,究意整咩味好.最後還是整了這個...希望佢鍾意啦...同埋呢個應該係咁唔係咸啦卦!!
趙生.不經不覺已經識咗你六年啦!!生日快樂呀!!

後記:
個蛋糕因為要拎到出旺角,搭了一個鐘車.蛋糕似乎受不住.有點溶溶地
另外開心的是我在行零食物語時,有位小姐說我的蛋糕很漂亮,問我可否幫她整一個呢!(雖然我沒應允)
《精巧甜品DIY 2》   食譜   8吋分量
餅底:
100克oreo 餅碎+50g溶牛油.將餅碎放入牛油中
把餅乾混合物壓在餅模上.放雪柜備用
材料:
忌廉芝士              250g(室溫放軟)
鮮忌廉                  250ml
牛奶                      250ml
水                          120ml
糖                          75g
咖啡粉                  30g
魚膠粉                  20g
可可粉                  15g
蛋黃                      3隻
做法:
1.魚膠粉加水隔熱水座溶
2.忌廉芝士加入糖,以打蛋機打至軟滑,再加入蛋黃續打
3.咖啡粉和可可粉拌入牛奶中,拌入魚膠溶液
4.鮮忌廉以打蛋機打至八成鬆發,徐徐覆入芝士醬中,拌勻
5.將芝士醬倒在oreo餅底上
6.冷藏4小時,脫模.完成
              


3 則留言:

  1. 有無考慮開間蛋糕店?

    回覆刪除
  2. interestin' shape of the cake

    回覆刪除
  3. 個型狀好得意, 好似卡通片個d 人瞓緊覺扯鼻寒時,個d 泡泡!好cute呀!!

    回覆刪除