2006年10月10日 星期二

又唔見mouse

我六月先買齊d mouse.佢地又係到亂抆亂插,最終爛哂.得番2-3隻用得

抵佢地ga.冇得用電腦.都係佢地自己整爛的.成日都唔珍惜(我之後一直都沒有申請買mouse)

之後,又死去同人投訴,話我圖書館冇mouse用.好啦好啦.上星期我部部機檢查好.將我再問it部取的剩餘兩隻mouse都放埋出去.最後又點.今日放學,就俾我發現唔見咗一隻law.

邊有人咁衰ga.又要死上黎用電腦,又死去偷.(都唔值錢ga la)
之後冇得用,又係度問.
妖.....

咀咒:成Q日都偷,洗定個pat pat啦.監獄等緊你呀!!世世代代tim呀!!以後都唔駛出黎啦!!byebye


4 則留言:

  1. 真可悲! 無mouse有電腦等於無電腦 真過份~~~~~

    回覆刪除
  2. 唔好放呀嘛,傻婆。借呀嘛,擺係度一定無硬啦

    回覆刪除
  3. 有無睇遊戲天王呀, 係咪俾人捉左定係走左呀??  

    回覆刪除
  4. 真慘啦! 唔好理佢地啦! 佢地係外星人, 好難理解的! 我地d地球人係難明d架啦!

    回覆刪除