2007年12月18日 星期二

蕎麥壽司

之前去咗工展會. 我一定會係壽桃牌度買番一袋麵黎存倉


入面會送好多其他野. 其中一包蕎麥麵, 不過可能是開箱時被弄破了包裝


所以要快d 食咗佢先得


今次找了呢個食譜, 原本人地係用蝦天婦羅做餡. 我冇咁好心機.包條蟹柳入去就算


不過個食譜話用橡筋紮住d 麵嘅一邊. 之後放入水煮熟 (方便包入紫菜)


但呢個做法係錯ga .紮住那邊的麵根本就煮唔熟. 攪到我唯有切咗1/3 長度的麵條扔入垃圾筒......


同埋我買唔到麵汁. 冇得淋少少係麵上面. 所以比較淡口.


食的時候就點Wasabi 和豉油. 味道都ok喎!


同埋我覺得切開之後. 個樣都幾鬼靚. 哈哈!!



 


 


16 則留言:

  1. 經過 ~ say個hi先!
    好野,囉第一留言!

    回覆刪除
  2. 個樣子都OK丫......party食物首選
    [版主回覆12/20/2007 11:53:00]如果有冷麵汁. 應該仲好d

    回覆刪除
  3. d 麵係咪包左起sushi 中間架. 點解我睇唔到既??
    [版主回覆12/20/2007 11:54:00]蟹柳旁邊那些咪係麵law
    冇米ga

    回覆刪除
  4. 又幾得意咁喎...

    回覆刪除
  5. 咦...呢款壽司夠晒健康同飽肚喎

    回覆刪除
  6. 咁都好健康呵 !

    回覆刪除
  7. 幾好wor.. 想試試tim!

    回覆刪除
  8. 蕎麥 麵就咁食就經常食....用里捲 壽司 食真係未食過,應該會有另一反風味.

    回覆刪除
  9. 掉咗1/3, 真係好浪費wor~ 雪凍咗應該幾好食!!

    回覆刪除
  10. 用蕎麥麵整蟹柳卷又幾得意喎

    回覆刪除
  11. oh, 原來個d 唔係飯黎架?? 我仲搵緊邊度有麵添!! 真係"老"了...對不起.

    回覆刪除
  12. Merry Christmas! 聖誕快樂! メリー・クリスマス! 圣诞快乐!







    幅圖係自家製架,希望你會喜歡。 最近喜歡在 Blog 中寫一些黑色的童話故事,有時間來指教下,給我一些意見。 http://hk.myblog.yahoo.com/a-scarecrow/index?l=f&id=34

    回覆刪除



  13. 深水埗今日有貓被狂徒斬為兩截,請大家send信俾警務處長!
     
    請把下面的信 copy 下來,然後 send 給鄧竟成警務處長,只要把(XXX)改為你的名便可以了!

     
    cp@police.gov.hk   鄧竟成
     
     
    鄧處長:
     
      報紙這一、兩日剛剛報導了虐貓事件,風頭火勢之下,深水埗今日(十二月二十日)竟然有狂徒公然挑戰閣下的容忍度,把一隻四個月大的小貓斬為兩段!
     
      經醫務所化驗,貓咪是被人大力斬了多刀,肋骨差不多都碎了,腳趾甲被拔去,只餘下半個身子。
     
      兇徒行兇後把貓咪的下半截屍身拋在小巷,而不扔進垃圾桶,到底是何原因?他是故意要人看見報警,狂徒如此大膽,公然挑釁警方,是可忍,熟不可忍?
     
      連日來的虐待事件已白熱化,警方再不執法,辜息養奸,這些狂徒便會視警方為無物,繼續犯法!處長是否要督促一下警務人員,勤力些,起碼捉一個狂徒示眾,以警效尤!
     
      未知閣下有否聽過「曲突徙薪」的故事?是否要等到發生大火時才去感謝「焦頭爛額」的人這麼愚昧?
     
      處長三思!
     
    一個小巿民
    (XXX)頓首

    回覆刪除
  14. 好健康,但太清淡,haha!唔岩我!

    回覆刪除

  15. 你係得既!咁都可以整到~~

    回覆刪除