2007年12月27日 星期四

玩具

上星期日 (23/12 )約埋皇子添同sweetcat食完lunch後去咗


流浪貓屋領養日度撐下場. 同埋睇貓貓


我沒能力再養多一隻了.唯有買支玩具. 可做善事又可俾啤梨玩
(唔好以為我偏心.只係同啤梨玩.我試過同豆豆玩的.但次次支玩具都未隊到埋去,佢已經走番去她自己的秘密機地了)


其實啤梨己經好多玩具. 但有d 玩有d唔玩


今次買呢個超正. 一拎起佢就過來了. 我想義工親手製作. 實作會較明白貓貓的需要


真正的用家呢!!


先座底


  


再企起身



唔夠腳骨力. 扶住先



扶咗都幾耐下. 仍然努力捉呀捉


我撩你塊面, 等你冇眼睇.......哈哈哈.



 


轉過場地. 再撩過. hehe



飛撲



呢個動作好好笑啊!!好似做早操咁



啤梨真係玩得好開心呢. 到咗第二朝.支棒棒已經被佢偷咗去廚房la (原本放係枱面)
我收番埋放入個大袋度, 佢居然仲成隻入埋去要摷番出來.


真係激死呀!!



沒有留言:

張貼留言