2008年12月17日 星期三

聖誕鹿車蛋糕--但沒有鹿

很久沒有update 個 blog 了. 以前最多都係隔日就出一篇....


因為今個月小豬碧碧經歷了最痛苦的日子. 雖然至今還未完全復原


但得到很多朋友和家人的支持. 相信什麼都可以笑一餐的碧碧會很快會再回來


就黎聖誔. 我會和blog 友sweetcat 一起去北京旅行呢! 23/12 出發.

大家要掛住我啊!!


今日會同我可愛的圖書館管理員開x'mas party . 呢兩晚都為咗佢地整蛋糕.整到兩點呢 ! (其實係自己都夜返屋企. haha)


第一次做立體蛋糕. 扮聖誔鹿車. 係跟《餅面設計》呢本書整ga


當然不算太靚.但都叫做有點相似吧 !


不過旁邊的餅餅焗燶了.
當我見到的時候. 心裡就想著. 架鹿車 炒咗車. 所以燒焦咗. haha. 好無聊


旁邊的白朱古力唧得好肉酸. 痴上架車到時. 仲要d 手指係咁整咗落去.....



其實d 裝公仔係二手ga .上次食完個蛋糕. 即係俾我抺乾淨收埋咗.
haha. 唔好浪費ma. 反正都係用一次


塊薑餅係小魚仔送俾我的. 用來放係鹿車. 好襯呢 !



今日有廿幾個學生開party. 呢個聖誕蛋糕只係普通的雜果cake. 當然不夠吃.
加上12月 librarian 開生日會. 所以整多個藍莓芝士餅


相右上角有豆豆個頭喎. 哈哈 !



D 學生唔知係邊度諗番黎


話Librarian 即係 = 黎巴嫩人喎 ! 真係俾佢地激死


1 則留言: