2008年12月5日 星期五

軟綿綿豬肉餅 + 梅菜炒菜心 (附食譜)

煮咗咁耐飯. 居然第一次整肉餅


我當然唔係自已剁la. 都係買免治豬肉


呢款肉餅係加咗麥皮同鮮冬菇ga. 味道都幾好. 你又唔會覺得食到有麥皮. 咁又可以吸收多d 纖維la. 健康 d


不過唔知點解蒸完出黎好多水呀. 好似條河咁圍住個肉餅.......
唔通d 冬菇出水 ??


表弟麻甩B 都好鍾意食啊 !



《30分鐘幸福美味》


材料 :


免治豬肉        250g
鮮冬菇            80g (8隻)
燕麥片            3湯匙
蔥花               少許


調味料 :

生抽              2湯匙
清水              6湯匙
糖                  2茶匙
白胡椒粉      少許


做法 :


1. 鮮冬菇去蒂,切粒 ; 加入免治豬肉和燕麥片拌勻.


2. 肉餅用調味料醃15分鐘, 壓成圓餅形放在碟上.


3. 燒滾水, 放下蒸隔及肉餅, 隔水蒸約20分鐘至熟透. 撒上蔥花,即成.


tips :
肉餅加了燕麥片,吸叫水分後, 變得十分鬆軟.


 


同一餐飯還炒了這個菜. 不過我覺得味道咸咗d . 但都係一個新嘗試


材料 :


甜梅菜        100g
菜心苗        400g
薑片            少許


調味料 :


鹽               1.5茶匙
糖               半茶匙
燒酒           半茶匙
生油           1湯匙


做法 :


1. 先將甜梅菜洗淨,切碎,加入糖和生油調味. 菜心苗洗淨, 切段,備用.


2. 燒熱油鑊,爆香薑片後加入鹽,然後下菜心苗,炒至熟透. 期間可以加適量清水上蓋煮2-3分鐘,最後下燒酒, 用碟盛起.


3. 燒熱油鑊, 把甜梅菜爆香, 鋪在己炒熟的菜心苗上,即成


tips :
炒菜心要挑選菜梗柔軟的,炒的時候火要大,油要足夠,待菜轉色以後,灑點水,稍為蓋上蓋煮一會.菜便會又鮮嫩,又有鑊氣.


 


13 則留言:

  1. 我細個時都有幫MAMMY "DIRT" 肉餅的.hehehe

    回覆刪除
  2. 肉餅我用過冬菜啦, 梅菜啦, 冬姑都試過, 未用過麥皮

    回覆刪除
  3. 加麥皮又幾特別喎

    回覆刪除
  4. 肉餅送飯真係好正啊

    回覆刪除

  5. 不便之處, 敬請原諒, sorry 打優了

    回覆刪除
  6. 肉餅我好鍾意食, 送飯一流~

    回覆刪除
  7. 牛牛米米の有個貓天地2008年12月11日 清晨6:43

    我勁中意冬菇蒸肉餅, 間中都會整架

    回覆刪除
  8. 好鬼鍾意食肉餅嫁我

    回覆刪除
  9. 好耐都冇蒸肉餅喇~ 搞到我都想整忝

    回覆刪除
  10. 不好意思,  打攪了,     貓BB找家     http://hk.myblog.yahoo.com/lamsaralam/article?mid=5395

    回覆刪除
  11. 加燕麥片? 真係未聽過有咁既做法呀~~~

    回覆刪除