2008年12月28日 星期日

X'mas Party 2008

一月一聚. 11月的聚會因為心情不好. 未寫(後補)

12月當然是x'mas party law .14/12超開心的一夜. 但也難為珍妮仔由朝煮到晚


當然我們幾個還是有好好幫手的


先來睇睇一張食物大合照. 而且呢張枱係放唔哂的. 超勁.
12個人食. 但絕不是12人份量. 因為最後我都拎咗三盒野走. 哈哈


再來就是祥細列表介紹law. 真係再睇都覺得飽啊 !


最愛的南瓜湯


龍蝦雞片沙律 (個汁唔係就咁沙律醬. 係要自己調教的)


冷盤: 白灼鮮墨魚片. (真係好鮮味呀)


冷盤 : parma ham / 沙樂美腸 夾 哈蜜瓜 (yummy ! )



蔬菜 : 番茄+ BB椰菜 / 西芹.甘筍條伴藍芝士汁. (不過我冇影個汁. 因為我唔食. haha)



甜薯雜菜. (咦.....睇番個菜單. 仲有個芝士焗矮瓜. 似乎遺留咗佢)



我和小魚仔一起做的小食. 香菌雞肉脆角. 超好味啊. 不過好多牛油. 但好正
真係會忍唔住口的



再來就是肉肉肉了. 多得會嚇死人

美式辛辣雞翼(不過唔辣)/ 鹽焗雞翼


香草羊架. 還有一個牛油香草燒牛柳. (因為掛住食. 又不記得影了)



芥末蜜糖金沙骨


Ivy 整的豬頸肉. 配埋個汁勁好味 . (攪到我都想整)



香蒜三文魚意粉


Irene 整的 芝士肉鬆包



來到甜品環節了.


香檸蘋果布甸. 呢個食落不是太甜. 配上雪糕. 味道very good
面頭的是金寶啊. 加上檸檬醬和萍果片


聖誕節少不了聖誕蛋糕. 小魚仔做來的樹頭蛋糕. 夾上雜果栗子餡. 超好味
雖然自己都學過樹頭. 但佢呢個好味好多. 唔會太漏



最後仲有很有聖誕氣氛的紙碟. 真係唔該哂珍妮仔呀 ! 好有心思



沒有留言:

張貼留言