2009年3月10日 星期二

黑胡椒麵包

好耐都冇整過麵包了. 就算呢一篇其實也是很久以前整的 (未搬屋前)


以前每次整包包. 都係為咗可以俾佢第二日做早餐,自己又有得玩下咁


發現原來佢係我係屋企整野食的原動力


有好多次想係屋企整某一些食物, 但最後都提不起勁


(蛋糕除外,因為一定係有人生日,我先會去做)


或許是習慣得太久吧!


 


呢個包包的做型係咪似慧星包 ?


我自己很喜歡吃黑胡椒. 所以在麵糰和餡都加重咗胡椒份量.
但都係唔夠辣噃 !!



包餡的時候很貪心的想包多點. 但又成日怕佢會穿



 


《孟老師的100道麵包》


A : 高筋麵粉  250g          砂糖 25g          鹽 1/2茶匙
      奶粉 10g          酵母粉 3g          全蛋 15g          水 140g
     
B(後加) : 無鹽牛油 20g          黑胡椒粉 1茶匙


餡 : 免治豬肉 40g          洋蔥碎 30g          鹽、黑胡椒粉各1/8茶匙


裝飾 : 黑芝麻


餡做法:


用小火略炒豬肉,加入洋蔥炒熟,熄火後再加調味,待涼


基本麵糰→發酵→分6份,滾圓鬆弛→包餡(做型)→發酵→搽蛋漿→180c, 焗28分鐘


Tips : 麵糰放入模先放中心位置,再分別以等距離排放四周.


10 則留言:

  1. 諗起我地上工聯會整ge黑椒吞拿魚包包...e+未食飯, 好肚餓...

    回覆刪除
  2. 我鍾意加埋香草同洋蔥~

    回覆刪除
  3. 為左自己整啦.....
     

    回覆刪除
  4. 正丫!!~~令我諗起台北既胡椒餅丫!!~

    回覆刪除
  5. 呵, 我諗嘅野同無湘一樣添~~~~

    回覆刪除

  6. 呢個包包好吸引呀~~~~

    回覆刪除
  7. 快 d 夾時間...教 la !

    回覆刪除