2010年5月22日 星期六

Cupcake !

15/5/2010 同Ivy 去咗Towngas 學 Cupcake (MI CLUB 會員活動)

但係屯門公路同紅隧都塞車......最後我地要係尖沙咀再轉MTR. 再跑去

最後遲咗半個鐘頭, 人地剛好講解完畢. 埋位開工

好彩鬆餅呢D 野冇咩難度. 有食譜俾我跟住做就冇問題
材料


話咁快就整好. 因為有同學冇黎. 我地仲有時間整多盤 ! haha


話咁快又出爐 ! 今次實習的是黑森林車厘子杯杯蛋糕+雲尼拿忌廉芝士糖霜



之後再cut 一舊蛋糕出黎


畢入車厘子朱古力餡入個洞度



再唧上雲尼拿忌廉芝士糖霜.
因為減肥. 我是一啖都冇食過. (好忍得口)聽人講個芝士糖霜係爆甜


miss 示範的粉紅草莓杯杯蛋糕,低脂蛋白糖霜
我都係冇食la. 不過男友話呢個好味d 啊 !


給我們試吃的蛋糕. 每人有兩個啊 !!



每人有12個可以拎走呢. 不過我都只係俾honey 和媽咪食. 多咗的俾埋Ivy lu



開開心心又玩完一堂啦 !


沒有留言:

張貼留言