2010年10月19日 星期二

古典裂紋木牌

學咗兩堂透底裂紋.


17/9 學呢個叫仿古或古典裂紋


木牌應該先打磨. 但開頭冇砂紙. 所以冇整到



MISS 又係開米色俾我地. 我同SYBEL 依然攪屎棍.


死都要第二D 色.


最後SYBEL 要咗橙色. 我要咗深藍色 (但深到好似黑色咁)



因為miss 話可以自行影印圖案 (深色底色)唔一定要用餐紙.
所以我選擇了print 這個貓貓 (好似啤梨的呢)


加埋我地ng 's family. 將來掛係新屋



最後塗裂紋膠水. 佢就爆啦 !  不過有d 位大pat 咗
其實我唔鍾意佢裂得咁細呀. 我鍾意裂大塊d




最後仲要捽d 顏色入去d 裂紋度. 再抺番表面的走. 我選擇了金色
出來效果都ok喎 ! 都幾突出呀 !


sybel 呢. 佢就色彩繽紛la. 底色是橙色. 痴了一張餐紙做底色
再加上呢組英文字. 仲捽咗銀色.  但d 裂紋都好清楚



下一件作品就踏入系列四啦 !


1 則留言: