2012年4月2日 星期一

回鍋肥牛肉

唔知B出世之後. 我仲有冇咁好心機煮飯呢 !

唔煮到時唔通餐餐外賣 ? 哈 !

今次試呢個回鍋........但一D 都冇回鍋味. 可能係我唔記得咗下辣椒的關係.


不過味道都可以ge . 試煮新野就係咁. 未必一定碟碟勁好味. 但至少味道可以. 唔好side 咗d 食物



《30分鐘輕鬆烹調》

材料 :
肥牛            240g
椰菜            160g (因為屋企術咗d 金菇. 我用咗金菇代替)
青甜椒        各1隻 (我只下了一隻青椒)
紅辣椒        1隻 (我唔記得落呀 ! 唔怪得唔辣la )
麵豉醬        1湯匙
豆瓣醬        1茶匙
蒜頭             2粒
蔥                1條

醃料 :
生抽            1湯匙
麻油.胡椒粉    各少許
糖                 1/2茶匙
生粉             1茶匙
水及油         各半湯匙

芡汁 :
水               5湯匙
老抽, 糖, 生粉      各1茶匙
麻油           1/2茶匙

做法 :

1. 牛肉拌入醃料醃5分鐘
2. 椰菜切細塊,青紅椒切角, 蒜頭切片, 蔥切段
3. 燒熱油, 先炒牛肉至九成熟, 取出
4. 剩餘油爆炒椰菜至軟身. 取出
5. 燒熱油, 爆香麵豉醬及豆瓣醬, 即加入牛肉,蒜片, 蔥, 青紅椒等兜炒
6. 最後加椰菜及芡汁齊炒, 便可上碟

沒有留言:

張貼留言