2012年5月4日 星期五

腳腫

2012年5月4日. 龍豬寶寶 29wk 4d

原來成個月冇update 過個blog咁滯.......

踏有陀b 七個月了. 踏入28週尾. 開始覺得辛苦. 不可以行得太快了. 個肚成日好似有少少陰陰痛咁

今日去健康院檢查.

姑娘話我腳腫得很厲害 . 其實我第一次腳腫已經發生在26wk 了. 隻腳好似豬腳咁.

姑娘教要晾高隻腳. 要腳高過膝頭先可以. (我平時用公仔晾. 但訓訓下就唔知俾我踢咗去邊啦 !)

俾大家睇下張相就知有幾豬腳. 好肉酸 !!




仲有. 我呢個月居然重咗3kg !!!! 明明我個個星期日都磅重. 五日前都係重咗2lbs. 但今日total 就重咗6lbs ! 攪錯  ???

而家整體就重咗10lbs .姑娘話因為我本身比較肥. 所以一個月重3kg . 其實係偏多ga  !!

要均衡飲食先得


係25/4 時飲了第二次糖水. 今日姑娘report 番話順利pass ! 

yeah  ! yeah !


踏入七個月. 健康院檢查都仲係keep 住四星期一次. 但有d 媽媽就話佢地已經2 或3星期一次了.


仲有十星期. bb 就出世. 陀b 旅程快將完結啦 !

沒有留言:

張貼留言