2012年6月11日 星期一

薑醋

2012年6月6日. 龍豬寶寶 34wk 2d

預產期前一個月. 係煲薑醋的時候啦 !  係七月媽媽當中. 好多都一早煲好啦 !!!

係星期日. 我地先去街市買薑. (媽咪幫我訂咗d 泥薑. $8斤)  買咗15斤薑

老公好努力咁洗洗洗



之後出動咗ivy 黎幫手一齊刨 !!

佢簡直係犘打手. 我批一舊. 佢起碼批幾舊. haha. 我擺到明係阻住哂

但刨完隻手都慶烚烚ga !!

d 薑皮我地最後冇要到. 因為我已經訂咗薑皂 . 呢d 費事又要再吹乾又唔知放係邊



刨好再洗一次就拍扁風乾. (不過我忘記咗呢個程序). 第二日先記得.

第二日老公拍薑. 我地係用揼豬扒個搥仔黎拍. 哈哈




到咗星期三. 就到另一位朋友仔貓豬出場黎幫我煲醋.

佢介紹我訂咗悅和呢隻牌子. $238 10斤裝.  訂咗兩埕. 再加咗一支黑糯米醋 ($15)



因為d 薑吹得夠乾. 唔駛再用鑊爆.

把薑砌好係瓦煲內. 再倒醋. 醋剛好蓋過薑面就可以

跟住中火煲滾. 滾後轉細火再煲45分鐘. 便可熄火. 封好蓋便可以了

跟住每隔5天左右(因為夏天) 再翻滾一次. 大約15分鐘

我地試咗味. 覺得味道都ok .暫時唔需要落黑糯米醋住. 可以留番遲d 先落

煲的時候. 一屋薑醋香呢 !!!



不過我個煲放唔哂咁多薑. 我估煲咗12斤度la.

剩番的. 我拎咗番阿媽度. 係樓下超市買咗同珍俾佢煲.

不過同珍就平好多. 5斤裝只係$78.8. 黑米醋就差不多價錢$15.9

咁到時就有兩隻味的醋了. hehehe


至於幾時落豬腳同蛋. 朋友話呢d 煲兩日就可以了. 到時bb 出咗世再來教我

yeah !!  煲好薑醋個感覺就係準備轉入大直路.

多謝哂朋友仔和媽咪的幫忙. 這是對bb 的祝福啊 !!!!



悅和網頁教煲薑醋方法 :
http://www.yuetwo.com.hk/index.php?route=information/news&news_id=1


3 則留言: