2012年7月21日 星期六

48小時生B記

龍豬寶寶已經係2012年7月14日出左世啦 !!  有3.14kg 呢 !! ( 比預產期早了兩天)

講番係媽媽都驚的生b 歷程先 !

話說11/7 朝早見紅. 但經過上幾次炸糊之後. 今次冇咁緊張啦 !!  睇定d 先. 原本都諗住下午入院ge.

但係一整又冇再流血了. 又冇肚痛喎 !!  咁我就冇理佢啦 !!


12/7 零晨. 自己隱隱約約覺得有些肚痛. 但都唔敢出聲住. 免得攪錯.

但就自己開始計下時. 開頭好似半個鐘左右痛一下. 跟住廿分鐘. 去到朝早已經係15分鐘左右就痛

我見都痛得有規律. 食埋早餐便入院了

係醫院第一日都係keep 住咁上下. 去到夜晚已經 再去到8分鐘.  5分鐘痛一次

而痛的程度其實都仲輕微. 忍到的. 開頭只係瞇下眼就忍過. 到5分鐘的時候 .我要拿一拿實張床單. haha


不過很可惜. 痛咗咁多個鐘. 姑娘幫我check的時候. 依然係一度都冇. 只係話叫宮勁比起入院時鬆dd.............

由於已算第三天見紅. 所以醫生俾我催生了. yeah !! 勁開心!!  可以速戰速決 (我以為)



13/7 朝早過產房. 進行人工穿水.  (唔........少少唔舒服啦 ! 又唔算痛ge)

跟住再轉咗去另一間房訓起度. 其間仲見到七月媽媽會另一位媽媽同我係斜對面床呢 !

係呢度要再吊催生藥.  跟住陣痛開始較痛了.  但因為有笑氣聞都仲頂得住

其間姑娘幫我check . 我依然係一度都冇. 問我打唔打止痛針. 話打咗個人鬆d . 可能開得快d . 咁我就打啦!!

打完好眼訓. 懵懵糊糊就訓咗覺. 

不經不覺去到夜晚九點. 我依然係一度都冇 !!!  omg !!!! 隔離床d 媽媽都唔見哂啦 !! 我居然仲係一度都冇 ????

老公原來一早已在產房出面等. 我知佢好担心. 姑娘仲叫我幾次打電話出去. 但那刻又痛. 又成身汗. 又冇咩氣咁. 其實唔係好想講野.

姑娘再問我打多一支止痛針好冇. 我都打咗. 再訓過 ( 至少唔駛痛得咁辛苦)

去到零晨一點. 再幫我check . 冇端端就去咗四度. 又推去第二間房啦 !!

係呢度冇得再打針. 我keep 住聞笑氣. 其實痛都仲頂到. 反而係有想痾屎的感覺 好難受. 攪到好似要夾住咁........

零晨四點. 再check  得5度 !!

朝早七點. 再check 有7度啦 !! 老公可以入來陪產了. yeah !!  (佢都一臉倦容呢 !  係外面等咗成晚通宵)

跟住很可惜係. 再check我依然都只係7度........但我已經穿水超過17小時了.

所以醫生要我去開刀了



14/7  唔知係咪前一晚痛過頭定d 藥力問題. 我勁熱. 成身都出哂汗. 水人咁. 真係勁過焗桑拿

姑娘幫我戴手術帽時都問我點解把頭髮會濕成咁

入到去要彎腰坐係度. 對我黎講真係有少少難度. 跟住麻醉師係我腰背吉咗一針. 好快雙腿便沒知覺

之後我面前會有塊布遮住. 我一d 都睇唔到ga. 只係覺得有人係我個肚度左按右按咁. 唔知係咪推阿b 出黎

麻醉科醫生好好. 會話我知而家開始做手術啦 ! 到bb 出咗世la.

隔咗一陣. 我便聽到她的喊聲 ! 呢下原來真係有點感動. 仲鬆咗一口氣

姑娘把她抹乾淨便拎來給我看. 唔知點解. 我第一句居然問佢多唔多頭髮 ? 哈哈

跟住姑娘叫睇佢係男仔定女仔. 對番腳呃資料. 俾我鍚一啖就抱走咗lu

而我就係係手術室攪埋d 手尾. 原來做完手術不久. 個人係會不由自主咁打冷震ga. 我打咗大概半個鐘先停

之後就推去產後房了. 出來見到老公和他的姑媽們. 辛苦哂啦咁多位 !! 等了我們這麼久

入到產後房. 藥力開始散了. 傷口開始覺得有些發熱和痛

我要係呢張床度訓24個鐘. 而張床簡直變咗pat 屎. 因為你訓係度. 你會覺得下身流血出黎. 但你冇法處理

到第二朝抆咗尿喉. 仲要我好辛苦咁係床度痾第一篤尿 (好可惜. 我痾唔到. 太緊張. 要再插過)




可能係我生佢時. 我太熱有少少燒. 攪到bb 出世都有少少燒. 要去咗加護病房. (但佢都係一入去就退燒了)

bb 要去到16號下午先推番去我身邊

等咗十個月. 個大話妹出世啦 !!  爸爸幫她影的第一張照片





16 則留言:

  1. 恭喜曬, 生BB真是好偉大呀.

    回覆刪除
  2. 好緊張的生仔經歷,母親真偉大,恭喜。

    回覆刪除
  3. 恭喜晒~~龍豬眼仔碌碌好得意你邊間醫院?
    [版主回覆07/22/2012 20:53:01]屯門醫院呀

    回覆刪除
  4. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年7月21日 晚上9:05

    恭喜恭喜!!! 龍豬B好精靈呀!!!!
    你痛咗咁耐都係開得7度, 最後都要改為開刀, 真係辛苦晒媽媽呀!!! 第時龍豬B要多多錫媽媽呀!!
    [版主回覆07/22/2012 20:53:12]係啦 ! 真係唔抵 !!

    回覆刪除
  5. 恭喜哂﹗BB好靚女呀﹗睇到你的經歷,使我回憶起當年的生B情境,與你有九成相似,只是當年的醫護人員異口同聲說﹕都痛咗咁耐,重要捱多一刀?但最後只有用儀器吸出來。當年的科技沒有現時先進。祝你早日康復,BB快樂成長,旺父旺母~~~

    回覆刪除
  6. 恭喜哂﹗我都要開刀,好緊張呢!!!

    回覆刪除
  7. 恭喜恭喜!!!!
    真是好感動 ~~~

    回覆刪除
  8. 所以母親真係偉大

    回覆刪除
  9. 恭喜晒!!!好感動真係辛苦晒媽媽呀!!!

    回覆刪除
  10. 貓女 ✿◕‿◕。 kATHy2012年7月30日 上午9:58

    恭喜哂呀 :)

    回覆刪除
  11. 恭喜晒!!! 祝bb健健康康,媽媽爭取時間,要好好休息啊!!!

    回覆刪除
  12. 看罷你的經歷,使我回想起自己比你更痛苦的兩次經歷,三十多年仍歷歷在目,但最後都不用開刀。偉大的母愛你踏出了第一步!恭喜!
    [版主回覆08/20/2012 16:40:51]雖然好痛苦. 但其實好快又忘記了. haha
    唔係點會咁多媽咪願意再生第二個

    回覆刪除
  13. 恭喜…原來你已做媽媽啦!
    [版主回覆08/20/2012 16:41:34]yeah ! 我地一齊升呢

    回覆刪除