2012年7月4日 星期三

清胎毒

個個都話懷孕8-9 個月便可清胎毒. 可以食一點涼的東西 !!

點解會有呢回事呢 ?
【明報專訊】「很多孕婦在懷孕時和產後,由於進補過多,令身體溫熱內積,這就是所謂胎毒。若在懷孕時出現這個情,容易把胎毒傳送給胎兒;若在產後進補過
量,餵母乳時也容易把較溫燥的營養給予嬰孩。胎毒容易發於皮膚,令嬰兒出疹或敏感。一般飲用具清熱功效的湯水,便可幫助減退胎毒。」



我雖然在懷孕期間沒什麼進補. 但可是也沒戒口. 辣野 和熱氣野. 其實都keep 住有食

而聽人講話清胎毒. 可令bb 皮膚好一點. 又容易生d

但對我來說. 其實是滿足口腹之慾多一點. 哈哈 !!


不過. 個個人身體唔同. 身子差或者寒底的. 我估應該睇一睇中醫才決定是否要清胎毒才比較好吧 !!


我自已清胎毒所食ge野都幾多 !!

豆漿基本keep 住都有飲. 因為我唔飲奶

另外. 涼粉. 腐竹蛋. 西瓜. 龜苓膏. 芝麻糊. 椰青都隔日食

去到37週先敢食白蓮鬚+葡萄乾 (應該唔係咁寫的. 係藥房問人便知係咩 ) ,同埋綠豆沙.



不過要留意樣樣都係甜野. 有糖尿的媽媽要留意了

老公煲俾我的白蓮鬚+葡萄乾 , 和用糖水機煮的綠豆沙. yummy !


3 則留言:

  1. 今日同公司的同事講開,佢叫我建議你飲白蓮鬚. 原來你都有飲呢~ GOOD!
    不過佢個身抱唔知係咪太早飲, 所以早產了一個月.不過現在寶寶都大隻返D 了. :)
    [版主回覆07/05/2012 17:17:05]係呀. 不過溝咗莆陶乾. 好似係會中和D .冇咁寒.
    所以我都係等足月先夠胆飲的. HAHA

    回覆刪除
  2. 白蓮鬚我唔敢食住呀 ~
    暫時只吃了西瓜 <-- 懶 XD

    回覆刪除
  3. 貓女 ✿◕‿◕。 kATHy2012年7月8日 清晨7:31

    我下個月可以食了, 你係咪每個 week 食一款?
    [版主回覆07/08/2012 22:46:35]日日都食唔同ge 野. 但白蓮鬚就一星期一次.
    我下星期一預產期la. .....仲未有聲氣. 唉!!

    回覆刪除