2012年7月5日 星期四

代茶

說實在. 第一胎咩都唔識.  好彩現在網上資訊發達. 又可以入媽媽會識新朋友.

有好多野都係咁知番黎

代茶 :


產後身體會較虛弱,特別是體虛的產婦,其身體吸收會較差,若在坐月期間飲白開水,身體或會出現胃脤、尿頻、便秘、腳水腫的情況。







代茶可加強新陳代謝,紓媛身體不適的情況。此外,產婦大多有胃寒的情況,時常口淡淡,飲用白開水會增加口淡感覺,容易作悶,飲用代茶則可改善情況。亦有說
一般水比較涼,所以產後不宜飲用。產婦一般都會飲用代茶至滿月為止。此外,傳統上亦認為產婦不應站著飲代茶,因為剛生完BB,子宮仍未復原,所以一定要坐
著飲代茶。



其實還可以有多款代茶.上網一search 便有好多.

最普遍的是炒米茶. 我媽也炒了一大樽給我. 聽說加了紅米更好

當然可以有時間煲是更好. 但在入院其間. 鬼得閒煲俾我

所以我自備了一些茶包 (可在日本城買)

入面裝咗一些炒米. 南棗. 陳皮. 元肉. 杞子等.

去醫院用暖杯焗水飲頂住先



紅棗炒米茶


材料:


去核紅棗二十粒、炒米兩湯匙、薑數片(註:剖腹生產則改用陳皮)


做法:


先將米用白鑊炒至金黃色,然後加入紅棗、薑、炒米以八碗水煲滾半小時即可飲用。


功效:


此代茶適合十二朝前飲用。紅棗有補脾和胃、養心安神、補血之效。

而炒米有暖胃作用,可幫助新媽咪吸收得更好。


1 則留言:

  1. 貓女 ✿◕‿◕。 kATHy2012年7月8日 清晨7:34

    係咪開完刀就即刻可以開始全日 day day 飲用?
    [莎拉蛋糕Sarah Cake回覆07/14/2012 12:22:10]我開刀之後都已經即日開始飲代茶, 不過就只係炒米, 我沒有加其他嘢, 而紅棗就唔好咁快飲住, 我係12朝後先開始加紅棗或藍棗, 聽人講藍棗沒有紅棗咁燥架
    [版主回覆07/08/2012 22:45:21]開刀你要再上網睇睇喎. 好似米茶就ok ge. 但係其他配料會有唔同. 好似係唔好飲紅棗住

    回覆刪除