2013年6月25日 星期二

台北親子之旅 day 1 (淡水, 美麗華摩天輪)

18/6
七點未夠就出門口. 已經特登行前兩個巴士站. 但都冇住坐. 好彩有個女學生讓座俾我咋!

去到機場先買冬冬張機票. 呢度攪咗有d 耐 .

好多野呀 !! 兩個喼加bb 車. 移民咁

同冬冬去旅行也有很多著數. 飛機可以坐第一行. 所有機場排隊都有特別通道. 勁快. 唔駛排

不過唔知點解我地都好慢. 差不多起飛前十分鐘先到閘口...........所以連指定位置. 登機牌下影相都冇影到






上到飛機都好忙. 又要餵冬冬食奶. 佢又痾屎. 跟住又到我地食飛機餐. 左整右整. 已經話降落. 居然冇咩時間影相..
影咗張機外相. 好天氣

出發呢程我選左兒童餐


冬冬的機票也有嬰兒餐提供


落機. 唱錢. 我地就去坐國光. 初初我都有諗過坐的士. 但原來都好方便呀 ! NT 125 一個咋

朋友仔JOYCE已經係台北巴士站度等我. 感動 !!

跟住我地去坐捷運一個站到住宿地點. 由於長榮送咗兩張悠遊咭. 我地只係增值就可以了

放底行李. 我地就去咗新光三越一間Aranzl Cafe 度Tea
叫左一個吐司. 一個鬆餅. 兩個都好好味啊.



謝謝joyce


冬冬訓咗冇得試食. 蝕哂



食完tea.  我地同joyce 分手啦. 自己坐捷運去淡水.
食咗紅豆餅. 鳥蛋. 酸梅湯. 炸椒鹽菇, 買咗包鉄蛋.
咁就行到天黑. 原本想去埋情人橋. 但冬冬又要食野. 所以唔去了

回程原先諗住去劍潭站接駁公車
但朋友話. 要坐成20分鐘. 加上而家開咗個劍南路捷運站. 就係摩天輪隔離
於是我地就坐捷運去啦. 但左轉右轉.其實都花時間

去到玩摩天輪. (NT150)  , 都幾靚


冬冬超開心呀. 成程玩咗十幾廿分鐘. 佢就自己扶住睇街街叫足成程. 我地叫佢都唔理我地了


玩完摩天輪.隔離有個遊戲中心. 可以坐下車車影相



但失策GE係. 原先我係PLAN 今晚去士林. 但我已經好累了
加上又要餵冬冬食奶. 所以我地回酒店了

沖咗涼又不願再下街. 台北第一天我們竟然是吃杯面 !!!! 真係離哂大譜 !!



















沒有留言:

張貼留言