2008年9月17日 星期三

涼透心

一月一聚又來la. 不過今次8和9月加咗一起


因為今次主題係消暑呀. 大部份都係冷食. 要前一晚整定才入味


所以聚埋這一天的主要工作是做月餅. hehe (雖然我冇要d 月餅. 但都有幫手整ga )


來來來. 快d 黎睇下d 野食. 一齊涼一涼先


先來珍妮仔的話梅青瓜菠蘿 (美味開胃菜)


鹵水牛腱


蒜泥白肉 (配埋個汁好好味ga )


小魚仔的惹味鴨舌 (原來d 鴨舌好貴. 呢度已經要80蚊la)


輪到我自己整的話梅花鵰雞翼 (好入味. hehe. 不過我就覺唔夠酒味la)


雞絲粉皮 (同雞翼一樣都係我第一次整的.)( 兩樣味道都不錯. yeah ! )



仲有可以叫失敗的梅酒雪葩. 我跟個食譜話落兩個檸檬.
點知酸到 佢地叫胃痛咁滯!!


這麼多冷食. 也怕吃得肚子凍冰冰. 所以還有ivy 的鮮蝦銀針粉(師奶淫得很. haha)


和消暑冬瓜粒湯



最後來個消暑大合照 (當然最後又係食唔哂. 可以打包la)



irene 做的朱古力雪芳. 可以亂按也不會扁. (很勁. 不過下次唔好篤我那舊啦)
因為太飽. 所以做了明天的早餐



又過了很開心的一次聚會


咁下次又幾時呢 ?


13 則留言:

  1. 蒜泥白肉好正啊....連呢樣都可以自己整 @@' ~~~

    回覆刪除
  2. 真係好多野食呀!
     

    回覆刪除
  3. 牛牛米米の有個貓天地2008年9月18日 凌晨1:59

    巧開心喎貢多野食

    回覆刪除
  4. 小霸王趙家發趙家富2008年9月18日 清晨7:26

    全都自己整,好勁

    回覆刪除
  5.  今晚.......呵呵!

    回覆刪除
  6. 好正好正, 好好味~

    回覆刪除
  7. 嘩,樣樣我都鍾意食,好正呀!

    回覆刪除
  8. 實在太豐富喇!!

    回覆刪除
  9. 貓BB急尋主人~
    pls help!!

    http://hk.myblog.yahoo.com/wwmakeup/article?mid=27907

    回覆刪除

  10. 樣樣都好送飯啊

    回覆刪除
  11. 鴨舌...$80 算不貴架 !
    現在鴨舌越來越貴呢 !

    回覆刪除