2008年9月22日 星期一

雞絲粉皮 (附食譜)

講番之前開大食會時我第一次整嘅食物先


呢個雞絲粉皮我係當日朝早先整的


D 粉皮買番黎係一大塊的 (係大昌買) . 我把它切成比河粉粗少少 .再搣開佢
發現隻手會好鞋. 痴住D 一粒粒咁. 唔知咩黎


至於青瓜. 我的刀工實在係人都知好差. 所以我係刨絲.而唔係切絲ga . 哈哈


至於雞肉就用咗雞扒. 蒸熟後再做手撕雞

醬汁方面. 除了買粉皮時跟咗一包麻醬之外. 我係用日式那隻芝麻沙律醬ge
估唔到d 味都好襯. 仲好好味tim

第一次整就成功咗.好有滿足感

下次再整俾榮榮食先



材料:

濕粉皮1包、細青瓜2條、去骨雞髀肉1塊、日式芝麻醬適量。

調味:生抽1湯匙、糖1茶匙、鷹粟粉1茶匙、粟米油少許

做法:

1. 將粉皮切成小段,放入滾水內邊煮邊攪動,直至粉皮完全散開成條狀;把粉皮取出,過冰水冷河,瀝乾備用。

2. 雞髀肉去皮、洗淨,加入調味醃料醃1小時;隔水蒸10分鐘,放涼後切成絲。

3. 青瓜洗淨後去籽,切成絲。

4. 粉皮放在碟上,鋪上雞絲和青瓜,淋上芝麻醬即成。


1 則留言: