2009年6月5日 星期五

迪士尼的阿B

好耐之前. 己經想同阿B呢個表弟 去迪士尼 (當時係 諗住佢未夠3歲唔駛錢ma)


點知都拖都佢就黎4歲先去. 都好ge .起碼佢都知自己玩梗咩


佢呢日好開心呀. 成朝都問住幾點去


坐咗一個鐘頭車. 終於去到la. 先係門口的噴水池影一張吧


入到去. 我都冇拖住佢. 由佢周圍走. 佢話想同車車影相喎!!



我排緊隊同布魯圖影相. 佢又拉咗男友幫佢影車車


而家阿B 成日笑到見牙唔見眼



表姐排到la. 仲唔返黎!!!


之後我地就去玩史迪仔啦. 阿B俾 選中成為史迪仔的貴賓, 有証書一張啊
係門口影的相......居然識擺POSE ge??


之後就去玩巴斯光年la. 阿B個背包係我以前買ga. 睇下幾襯



我去過4次迪士尼. 今次係可以所有機動遊戲都玩哂. 平時小朋友那些我都冇玩
今次咩都玩過. 好抵. haha
咖啡杯 (我媽咪又命名為低B 杯. 哈哈)


還記得上次同阿B 去海洋公園. 佢居然話不要坐馬要坐公主車 (但明明係得兩張椅) 仲係度發我脾氣..
今次自己選馬仔坐. 仲笑得好開心tim


同公仔影相就梗唔少得
高飛


pooh pooh


daisy 呢隻鴨鴨鍚咗阿b 一啖之後. 攪到阿b 見到隻隻公仔都想鍚.......



因為表姐唔鍾意米奇老鼠. 所以冇排隊影. 哈哈


去睇立體影院. 戴眼鏡的阿B 幾老積



原本天文台話會下雨. 好彩玩了成日. 都只係係睇烟花時有雨
我地就撐著傘來看. 阿B自己一把遮.  唔好阻住表姐浪漫la. 哈哈 !!



係出發前一晚.我同阿B 講話我地去迪士尼唔買玩具la .因為好貴ga.
跟住我問阿b 你要玩具定要表姐呀??

佢答 : 要表姐 . (hehe, 好冧呀 !)


11 則留言:

  1. 佢大部份相都露左佢個2隻牙出黎~~哈~好攪笑!不過我唔鐘意呢d鴨鴨~~同我鐘意donald duck 多d~~
    我仲記得我個日問佢迪士尼有d咩既時候~佢只係話有米奇老鼠~同~鴨鴨~但個一刻個鴨鴨~我係諗係街市個D~嘻嘻
     

    回覆刪除
  2. 小朋友好易滿足既,你睇佢張張相都系見牙口眼就知佢幾咁開心啦,依家佢真系老積左好多,仲識擺POSE添~~

    回覆刪除
  3. 好耐冇見麻甩...早兩日先諗起佢 佢好可愛呀!!!!

    回覆刪除
  4. 大個左好多喎! 你影個D 公仔,除左巴斯光年之外.我全部都未影過.HAHAHA!

    回覆刪除
  5. 好鬼有愛心呢你。

    回覆刪除
  6. 你個 friend 不出鏡 !? 哈哈
    雨中睇煙花,好sweet呢 !

    回覆刪除
  7. "要表姐"  果然醒目b

    回覆刪除
  8. 你個時緊係冇同佢講女仔先坐公主車0架....
    嘩.. 佢咁乖選表姐.. 所以抵表姐鍚的

    回覆刪除
  9. 呀b大個仔咗好多呢!
    廸氏尼~~去幾多次都唔會嫌架
    不過秋涼會好啲囉

    回覆刪除
  10. 點解有d笑得咁假既 = ="
    [版主回覆06/14/2009 02:18:00]你指阿b ? 佢而家唔知點解笑親都係咁樣啊

    回覆刪除
  11. 好可愛呀~~~~ 阿B~~~ 好耐無見喇!!!! 可惜嗰日工事在身~~~ (趕卷) 否則我去到啦~~~~ 唯有等下次.....
    [版主回覆07/01/2009 13:03:00]而家個樣都唔得意la. 成個麻甩仔咁
    好彩都叫乖. 係有時有d 脾氣law

    回覆刪除