2009年6月9日 星期二

芒果芝士凍餅 (附食譜)

5月份圖書館管理員生日會蛋糕


呢個食譜係跟香港青年協會個網頁整ga . 仲有好多其他食譜tim
http://kitchen.u21.hk/


呢個餅我失敗咗dd .就係個啫喱面居然唔記得加魚膠


反到學校. 成個餅面冇哂law. " sir" 哂去個盒邊度.


我唯有執番d 生果上去. 啫喱就全部撥走...


但就攪到個餅底比較濕.......唉. 真大意!


個蛋糕都用得比較多忌廉. 我怕奶味. 所以就冇食la


但呢排芒果靚. 聞到都好香呢 ! (要整芒果蛋糕就係呢個時候)


小朋友當然食得開心. 仲話要添食.


明明得5個學生生日. 但d 學生知道開生日會就上哂黎
一齊食蛋糕的卻有十幾個. 6吋餅邊夠分


唯有生日的食大份d .其他同學就食少少試下味啦 !


同佢地開生日會. 自己都可以整多d 蛋糕款色. 至少一年都要整十一個la. (其中一個月放暑假) haha



材料 : (6吋)

餅底 :


消化餅          3塊         牛油         30g ( 我自己則餅底碎50g, 溶牛油25g)

凍餅部份 :


忌廉芝士         150g
淡忌廉             150g
鮮奶                 80g
芒果肉             50g(打成茸)
砂糖                 40g
魚膠片/粉        3片/10g

裝飾 :


芒果啫喱粉+ 魚膠粉      適量
鮮果                                  隨意


做法 :


1. 餅底碎先加牛油溶液拌勻. 壓平於模內, 再放少許芒果肉(份量以外)在上. 豐富口感.
放雪柜冷藏備用


2. 魚膠粉+冷水拌勻, 隔熱水座溶,備用


3. 忌廉芝士 + 糖 , 打勻 ; 再拌鮮奶 , 芒果茸拌勻


4. 另備一盆打發淡忌廉至雪糕狀


5.  淡忌廉加入 (3)的芝士混合物內拌勻, 再加魚膠溶液拌勻


6. 倒入預先準餅好(1)的蛋糕模內, 放入雪柜下格冷藏最少半小時


7. 芒果啫喱粉+ 魚膠粉以熱水開溶, 攤涼待用


8. 取出凍餅, 放上鮮果裝飾, 再把啫喱粉溶液小心倒在蛋糕面, 然後冷藏至凝固. 完成


5 則留言:

  1. 好似好易整啊~等我出左院後整返個, 送俾我bf既爸爸做父親節禮物至得!
    p.s.你呢位老師都唔話得, every month都整一個蛋糕送俾d學生

    回覆刪除
  2. 學生好有口福呢 !

    回覆刪除

  3. 但係唔係已經痴實咗個餅面架咩
    啲芒果有腳架

    回覆刪除
  4. 你好呀, 我新手學做餅, 睇過你好多款蛋糕凍餅, 整得好靚呀, 想請教吓凍餅及芝士蛋糕, 點樣脫模先做到你啲邊位咁滑滑呀???
    [版主回覆08/26/2009 10:28:00]甩模時. 如果屋企有火鎗可以用. 就用火鎗
    唔係用熱毛巾或風筒都可以做到相同效果ga
    當然我覺得最方便就係用風筒law
    咁佢溶咗少少. 自然就甩到出黎la

    回覆刪除