2009年6月14日 星期日

自製芒果乾 及 蛋卷 (附食譜)

星期六. ivy 打來問我得唔得閒, 話買咗新玩具. 叫我一齊玩


唔好以為我大細路


我地ge 玩具就係d 整野食的工具


佢買咗蛋卷模同乾果機. 兩樣我都未玩過呀 !! yeah !!


想整芒果乾. 正 !!


有呢部機. 製法超容易. 只要把芒果切片. 再放機中抽乾4小時或以上便可


但因為會抽乾水份, 所以要切厚d. 有些切得較薄的. 口感較差



味道都幾好ga . 唔會好甜.但亦好有芒果味. 咁食健康好多. 外面的都加很多糖精


但下次就識得要切厚d . 一定更好味



之後玩蛋卷. 原來只係要好少份量. 大約一湯匙少dd .放入模一夾. 佢就會壓到好大塊, 但就會 " bid "哂 d 漿去個邊邊度


我第一次夾的時候都叫咗出黎. 佢地以為我做咩. 我話個模 " 嘔" 呀. haha


不過個模好熱. 一路卷隻手一路縮, 企起廚房又攪到成頭汗


但都幾好玩


雖然都會攪到個爐頭有d 污糟. 但都容易清潔ge


偷自小魚仔的圖


2009-05-23 雞蛋卷 44AA.JPG


之後我地發現卷兩層比一層好味


一層實在太薄了. 食落有d 空虛呢......



另一盤加了芝麻.


即食會比較脆. 但都算快淋咗....我地會放入焗爐烘一烘. 但緊記要睇火. 唔係會變哂朱古力味......即係燶哂 !!! 咁會耐放一點



食譜是上網找的. 可惜忘記了從那兒找. 多多原諒啦


椰香蛋卷


麵粉280
粘米粉2湯匙
250
5
椰漿400ml


用打蛋器至糖溶化,發酵15-20分鐘


,椰漿加入溶糖粘米粉攪拌


用煎plan煎熟,,趁熱卷起成形


沒有留言:

張貼留言