2010年4月14日 星期三

懷舊菜

10/3/10 去咗winnie 姐度學呢堂懷舊菜


我主要想學的係炸蟹鉗......


最鍾意就係食佢啦 ! 去飲有得食. 人都開心d. 所以我結婚都有蟹鉗ga . 哈哈


不過一開始係要處理咗隻燒乳鴿先. 佢比較多工序


醃完又要蒸, 跟住要上皮. 又要吹乾. 重覆做兩次. 最後先拎去炸


炸前的模樣



炸完啦 ! 個樣勁吸引. 好好味呀 ! 不過係屋企....真係好難要我再炸....



跟住輪到酥炸生蠔


d 蠔都好新鮮.


要先上少少麵粉. 免得放入油中彈到飛起



但唔知係咪個脆漿唔得. 一炸完出黎都唔脆. 淋淋的


miss 俾咗d 五香粉+鹽 俾我地點黎食.


有好多人鍾意點沙律醬. 但我由細到大都鍾意點蠔油.....原來好多人都覺得我好奇怪


到主角囉 !! 我最鍾意的炸蟹鉗


真係用成隻蟹鉗整ga. 勁 !! winnie 姐可以只係買蟹鉗. 唔駛一隻蟹咁買


但自己樓下d 街市邊有咁好


先蒸一蒸佢



再要扑爛個殼. 但又要保持個蟹鉗原貌. 真係有難度呢 !


之後再把之前預備的蝦膠包住佢. 再上麵包糠


要好好手工呢 !


炸完la. 都幾靚仔呀! 有成隻蟹鉗係入面. 唔係只得蝦膠. 正 !!



最後來了一個甫魚火鴨炒飯


甫魚即係大地魚



食炒飯就最方便. 仲可以帶飯tim .



沒有留言:

張貼留言