2010年4月28日 星期三

生日+YOYO 版求婚 !

27/4 自己生日.


其實都係正正常常咁反工. 放工先有節目


點知原來有花收. haha. 冇諗過你會送來學校呢 !



我最愛的向日葵啊 !



等到夜晚lu. 約咗係金鐘等. 一齊坐欖車上去. 好耐冇去過山頂la




係欖車站有我地今晚食飯餐廳嘅廣告. 當然要影下


上餐廳啦 ! 間野叫阿甘蝦餐廳. 我地叫咗一個蝦船


仲有芝士海鮮飯


望住香港夜景黎送飯ga. 可惜過咗幻彩永香江啦!


呢個牌係用來叫侍應的. 呢個唔駛要佢. stop 就叫佢過黎


乒乓球拍是飲品menu 呢 !




跟住叫甜品la. 美式餐廳多數都有侍應唱生日歌ge. 而我亦知呢間餐廳有


 

但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

 

到最後先聽到happy birthday!  O哂咀!!!!

 

以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎


我奇怪點解又有花. 佢就跪咗係面前話求婚. 叫我嫁俾佢.


但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!

 

同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身

 

為我戴上戒指. 鍚一啖就在短短幾分鐘正式完成啦. hehe


跟住叫甜品la. 美式餐廳多數都有侍應唱生日歌ge. 而我亦知呢間餐廳有


但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

 

到最後先聽到happy birthday!  O哂咀!!!!

 

以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎


我奇怪點解又有花. 佢就跪咗係面前話求婚. 叫我嫁俾佢.


但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!

 

同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身

 

為我戴上戒指. 鍚一啖就在短短幾分鐘正式完成啦. hehe


跟住叫甜品la. 美式餐廳多數都有侍應唱生日歌ge. 而我亦知呢間餐廳有


 

但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

 

到最後先聽到happy birthday!  O哂咀!!!!

 

以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎


我奇怪點解又有花. 佢就跪咗係面前話求婚. 叫我嫁俾佢.


但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!

 

同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身

 

為我戴上戒指. 鍚一啖就在短短幾分鐘正式完成啦. hehe

跟住叫甜品la. 美式餐廳多數都有侍應唱生日歌ge. 而我亦知呢間餐廳有


 

但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

 

到最後先聽到happy birthday!  O哂咀!!!!

 

以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎


我奇怪點解又有花. 佢就跪咗係面前話求婚. 叫我嫁俾佢.


但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!

 

同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身

 

為我戴上戒指. 鍚一啖就在短短幾分鐘正式完成啦. hehe

跟住叫甜品la. 美式餐廳多數都有侍應唱生日歌ge. 而我亦知呢間餐廳有


 

但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

 

到最後先聽到happy birthday!  O哂咀!!!!

 

以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎


我奇怪點解又有花. 佢就跪咗係面前話求婚. 叫我嫁俾佢.


但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!

 

同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身

 

為我戴上戒指. 鍚一啖就在短短幾分鐘正式完成啦. hehe
但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

到最後先聽到happy birthday!  O哂咀!!!!


以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎
以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎

我奇怪點解又有花. 佢就跪咗係面前話求婚. 叫我嫁俾佢


但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!
但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!


同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身
同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身

為我戴上戒指. 鍚一啖就在短短幾分鐘正式完成啦. hehe

同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身

但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!
但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!

以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎
以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎
以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎


但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

 

到最後先聽到happy birthday!  O哂咀!!!!

 

以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

朱古力曲奇+ 雪糕 (我的生日Cake)


戴咗戒指影相. 但好難睇到. haha



門口可以影相. 睇下我隻腳. hehe



最後仲上埋天台睇夜景添.! 不過好大風啊 !



好多謝你悉心安排. 打咗好多次去餐廳. 買戒指又睇咗三日. 又要去訂兩紮花

好多謝你悉心安排. 打咗好多次去餐廳. 買戒指又睇咗三日. 又要去訂兩紮花

就係為咗我的生日+ 求婚


好開心呢 !!


我永遠都會記得呢個yoyo 版求婚ga !!


雖然我地冇影相又冇拍片. 會記住係心入面呢 !




最後找好同事幫我隻戒指影咗相. 攞黎曬下命先


張相可以拎去放周星星門口lu. 哈哈




 



 

上餐廳啦 ! 間野叫阿甘蝦餐廳. 我地叫咗一個蝦船


 

仲有芝士海鮮飯

 



望住香港夜景黎送飯ga. 可惜過咗幻彩永香江啦!

 

呢個牌係用來叫侍應的. 呢個唔駛要佢. stop 就叫佢過黎


 

乒乓球拍是飲品menu 呢 !

 


跟住叫甜品la. 美式餐廳多數都有侍應唱生日歌ge. 而我亦知呢間餐廳有


 

但估唔到侍應送上甜品時唱出的生日歌係rap 版 ! 我完全聽唔到佢地唱咩.....

 

到最後先聽到happy birthday!  O哂咀!!!!

 

以為完咗. 點知佢有端端又再rap 過, honey 突然拎出紅玫瑰出黎



我奇怪點解又有花. 佢就跪咗係面前話求婚. 叫我嫁俾佢.



但侍應們還在很高興地yoyoyo.... 攪到我唔係太聽到honey 講野, 佢又俾人yo到唔記得咗要同我講D 咩!

 

同埋那一刻好似唔知點算咁. 唔捨得你跪. 所以好快抆番你起身

 

為我戴上戒指. 鍚一啖就在短短幾分鐘正式完成啦. hehe

 



 

朱古力曲奇+ 雪糕 (我的生日Cake)


 

戴咗戒指影相. 但好難睇到. haha


 


門口可以影相. 睇下我隻腳. hehe


 

最後仲上埋天台睇夜景添.! 不過好大風啊 !


 

 

 

 

好多謝你悉心安排. 打咗好多次去餐廳. 買戒指又睇咗三日. 又要去訂兩紮花

就係為咗我的生日+ 求婚


好開心呢 !!


我永遠都會記得呢個yoyo 版求婚ga !!


雖然我地冇影相又冇拍片. 會記住係心入面呢 !


 


最後找好同事幫我隻戒指影咗相. 攞黎曬下命先



張相可以拎去放周登登門口lu. 哈哈



 


16 則留言:

  1. Happy Birthday and Congratulation Mrs YoYo
    [版主回覆05/03/2010 10:34:00]變咗mrs yoyo tim !!!!

    回覆刪除
  2. 周星星門口者係點到?
    [版主回覆04/30/2010 11:20:00]即係影得靚到可以放係人地門口做宣傳海報

    回覆刪除
  3. Mrs YO YO~~~~公起公起~~~
    [版主回覆05/03/2010 10:34:00]謝謝

    回覆刪除
  4. wow wow, nice to meet u Mrs YoYo~
    [版主回覆05/03/2010 10:34:00]變咗 yoyo 太 ???

    回覆刪除
  5. Happy Birthday ! and Congratulation !
    [版主回覆05/03/2010 10:34:00]好耐冇見la

    回覆刪除
  6. Happy Birthday!!! Wish both of you will have a wonderful wedding!!! BTW, your honey is really super SWEET ,  you are so very super lucky to have a husband like this, Mrs Yo Yo
    P.S. You can come and visit my blog ga !
    [版主回覆05/03/2010 10:34:00]thx

    回覆刪除
  7. 它曬親我對眼呀! 補祝生日快樂! 恭喜恭喜!!!
    [版主回覆05/03/2010 10:33:00]多謝哂呢

    回覆刪除
  8. 恭喜你呀~
    SWEET到漏啦~
    [版主回覆05/03/2010 10:33:00]多謝

    回覆刪除
  9. 真係sweet爆 我老公求婚時, 淨係得介指, 不過我都好開心啦 
    [版主回覆05/03/2010 10:33:00]有佢地嘅心意. 已經好sweet 啊

    回覆刪除

  10. 嘩~~~~ 簡直甜到漏晒啦~ 恭喜晒你哋~
    [版主回覆05/03/2010 10:33:00]多謝哂呢

    回覆刪除
  11. 咦~~好燦眼呀~~~ 好sweet呀!! 而家正式係準新娘喇~
    [版主回覆05/03/2010 10:32:00]暑假就去租衫. 到時又攪掂多一樣la

    回覆刪除
  12. 恭喜恭喜~~你大日子係幾時呀?我係2011-11-20呀~~
    [版主回覆05/11/2010 08:40:00]我早你半年有多呢. 我係11年3月17日啊

    回覆刪除
  13. 恭喜恭喜....................

    回覆刪除
  14. 恭喜晒你呀~好浪漫呀 你大日子係幾時呀~~~ ?
    [版主回覆05/07/2010 00:07:00]2011年3月17日呀

    回覆刪除
  15. so sweet~~~~ 希望你地日日都咁sweet la~^^~

    回覆刪除
  16. 好搞笑又甜到漏,congratulations!!!!

    回覆刪除