2011年8月2日 星期二

蟹柳豆腐

呢個餸都幾得意ga. 我整完出黎老公以為係肉餅or 蒸蛋之類.
點知居然係豆腐.
出來效果都不錯呢 !!


《新婚入廚樂》←呢本書係阿媽買俾我ga . 哈哈哈

材料 :
蟹柳           6條
豆腐           2塊 (我用咗一盒盒裝豆腐)
雞蛋           1隻
粟米粒       1湯匙 (我用了急凍雜豆)

做法 :

1. 豆腐用清水沖淨, 吸乾水份, 用筷子攪碎,備用. 雞蛋打入碗中, 再用筷子打成蛋液,備用

2. 蟹柳用水略洗, 然後把蟹柳撕成絲狀,備用

3. 粟米粒放入沸水中燙過 ,撈起瀝去水份, 備用

4. 將全部材料放入一深碗中, 加少許糖, 鹽, 麻油, 生抽, 胡椒粉, 一同拌勻, 上碟鋪平, 以大火隔水蒸約15分鐘, 便可

1 則留言:

  1. 我係菲仔呀, upgrade左好唔好用呀?
    [版主回覆08/03/2011 23:10:31]我都係寫咗兩篇. 要習慣一下. 不過佢遲d 都係要upgrade ga la. 咪早d 整law

    但我發現一個問題. 平時我up 相會up 去未分類圖片. 寫咗blog 就再將d 相移動番去其他相簿. 但我而家移唔到.

    同埋好似你地呢d 未up ge呢. 你唔話我聽你係菲仔. 我會唔知你係邊個.......

    回覆刪除