2011年8月9日 星期二

暑假summer wet

暑假期間. 點都要去玩一次. 先覺得似放暑假. (雖然暑假係冇我份ge).

今年我地再去咗長隆水上樂園 .

第一天我們係深圳灣坐直通車到番禺

今次我地住呢間酒店比較近長隆. 叫駿粵

房間在二樓. 朋友覺得比較嘈. 但對於我地兩隻豬仔. 影響不大.

廁所很大而且透視. 房間亦清潔舒適. 人民幣300元一晚


當天晚餐. 我們到四海一家. 由酒店步行只需10分鐘左右.


成人每位收費175人民幣. 生日當天免費. 同星座也可個人八折優惠
佢地係做動漫主題噃. 周圍都係可愛的卡通公仔呢


食物真的是很多選擇. 而且環境都很大. 很舒服. 可惜就是不太夠冷氣. 食到出汗

食物質數是中間. 不會難吃. 但又不會很高水準. 但入到來的感覺會很開心

甜品區


但我估唔到原來午餐肉都可以做壽司........=.=



冷盤的蝦不錯. 有生蠔. 但因為不夠凍. 我們都不太敢吃. 我有見到人拎蟹腳. 但每人只得一隻.
酥皮魚翅湯亦有好多人拎


大概十一點. 我們出發到長隆水上樂園啦. 由酒店坐的士過來要25蚊



雖然係星期一. 但都算多人ga. 每個遊戲都要排30-45分鐘左右.
最好玩的是u型滑版和大喇叭.

這個我叫它做飛毯. 因為你係爬係個膠毯上面sir 下來的. 都很高的啊
IMG_4587

大水桶. 好多人企係下面等佢倒d 水下來. 好攪笑. 老公說聲音很震撼的呢.




不過玩玩下.這天下大雨.還有閃電. 所以公園都暫停咗大概半小時. 個個都不可以下水
我地唯有去食lunch .食飽又再去玩lu. 之後我地坐呢個飄流河. 都好長ga



係飄流期間. 係有好多個區域的. 有大浪區. 射水區. 冰極區.

還有鸚鵡區 (我見到有個工作人員一路餵佢食瓜子. 自己都一路食埋一份呀. 哈哈)



仲有今年新增加的企鵝區呢. 有好多隻. 好得意啊 !


玩到七點幾就沖涼走人啦! 如果香港都可以再有水上樂園就好啦 !


沒有留言:

張貼留言