2011年8月5日 星期五

鎮江香醋骨

upgrade 咗個blog . 仲未好識用. (其實都冇心機時間研究) 唔識點樣加番banner. 有冇得加底色 ?

同埋我平時慣咗將d 相up 哂去未分類圖片先. 寫好blog 才將它搬回類型相簿. 但我而家都搬唔到.......

有冇人有咁ge問題 ???

同埋blog 友upgrade咗. 係咪就冇訂閱通知呢 ?



呢個餸都係超級易. 居然係用方便醬. 啱哂我呢d 懶人.

因為我唔係炸. 係半煎炸. 似乎過咗火. 乾咗少少

呢日好似要等到十一點先有飯食.........因為老公夜收工. 都變成食宵夜了.




《星級名廚食譜100DIY》

材料 :

腩排           375g
鎮江醋       1茶匙
中式豬排汁 1包

做法 :

1. 先將腩排切件, 以少許雞粉, 鹽, 糖及麵粉醃半小時

2. 預備一鍋滾油, 下腩排, 以慢火炸至九成熟, 然後開大火, 將腩排炸至乾身金黃, 撈起 ( 我用半煎炸方式)

3. 將中式豬排汁混和鎮江醋, 煮熱, 腩排回鑊撈勻. 即可


1 則留言:

  1. 我收不到你的blog通知呀...真是要每個人去睇先得.

    回覆刪除