2007年4月24日 星期二

50年前的成績表

一天回家食飯,我媽媽懶神秘咁.用手蓋著一張發黃但還很直身的硬咭紙來叫我估估相中人是誰.
(佢仲俾貼士:話呢個人同我好熟)
但我一望下面便見到我爺爺的名字.很明顯這個瘦"猛猛"的小朋友便是我老豆

我問:這是什麼來的

媽說:是你老豆小學張成績表.

我真係嚇咗一跳.點解會無端端有張咁野.
原來係我老豆間小學殺校.所以佢把這些成績表退回給所有學生.
而我老豆佢地一班同學一直也有聯絡,所以也很輕易便取回

請睇睇入學年份是1956年.距離現在足足50年.點解間學校可以KEEP咁耐.而且仲KEEP得咁好
真係一D鄒都冇.只係張紙變黃咋!!

而且佢地的成績表係由小一到小六都係呢一張.勁環保喎! (這裡是雙面的,並不是分開兩張)
我地而家一學年三個學期都出三張啦!!

內裡的學科,有D都幾攪笑.
有呢個農村常識.(唔知係咪只係學農村野)
國語科裡又有一欄叫 "尺讀" (有冇人知係咩黎)

而我爸爸因為試過留級,所以呢張成績表就足足用咗8年.再加上50年.呢張紙己差不多60歲
真係要好好保存先得LA

我媽媽都有幫我儲起了一些我一年級時的成績表和手冊.拎番出黎睇都覺得幾攪笑

你地又有冇KEEP起小學時的文件??
我都希望可以KEEP到幾十年咁耐呀!!

 

 

 

 


10 則留言:

  1. 暫時諗唔到~~嘻嘻

    回覆刪除
  2. 您媽打又幾鬼馬 -- 呢個人同您好熟喎!! ha..ha...

    回覆刪除
  3. 我都有keep好o架~ 由幼稚園到中學都有~ 而家睇返真係幾得意,又好回味

    回覆刪除
  4. 我都有呀...小學淨係寫grading 咋...由小一開始大多數都係A, 但係去到4,5,6年班就..... 唔係A 囉..不過就無唔及格既..我試過有次英文攞60幾分,數學都係唔係幾高分...要被DADDY 罰呀!!   自始之後,有D驚英,數. 但係諗諗下唔可以驚英文一世, 無SO 喎. 所以上到中學英文係最好個科...

    回覆刪除
  5. ha ha 60 years old, older than many people ma. keep it good la!! :D

    回覆刪除
  6. 有呀! 我小學啲成績表都係度, 下次記得帶俾你睇。

    回覆刪除
  7. 仲有, 鄭sir話尺讀係學應用文如書信之類。

    回覆刪除
  8. 連五十年既學校都 耍停辦, 你dad一定好感慨了! 睇張成績表看得出呢間開明學校對學氐好有心ar! 停辦好可惜ar

    回覆刪除
  9. 好特別wor,可以留返黎,遲d放係歷史博物館。

    回覆刪除