2007年4月8日 星期日

好友的婚禮

其實婚禮己經係26/3的事了.今天才有時間執好D相和大家分享呢!!

大家知道嗎?呢次竟然係碧碧咁大個女第一次收到自己名字的帖,第一次做伴娘.
很多人都不相信呢!!因為大家都說今年己收了很多張炸彈.而我居然才是第一張(不是今年的第一張,是廿多年來的第一張啊!!)所以我會好好保存呢張帖的!!

雖然身邊都有好多同學或朋友結咗婚,但都不是最親密的.
今次就由kayee給了我很多第一次.找我這個論盡妹做伴娘,唔知佢有冇後悔呢?

早於婚前一晚,我便到酒店陪她上頭和準備.原來新娘都是會睡不著的.
她啊!!整晚郁來郁去,四點多便坐起來了.我沒辦法,當然繼續睡覺啦!!我第二天的氣力都要全獻給她的啊!!

七點.大家起床,我有我準備遊戲.她也忙著被化粧師幫她扮靚靚
但告訴大家.婚禮的一天,原來新娘都不是最甜蜜的.而是狂躁的
我一直準備,便聽見新娘和化粧師(也是朋友)鬧過不停
我說這給我壞印象啦!! 她們卻說所有新娘一定會這樣.因為有太多野煩

點都好,還是會很開心笑的.

朝早接新娘的遊戲,全是我準備的,可能沒經驗,感覺似乎悶了點......
很希望下次再有朋友找我幫手時,我要做得好些

宣誓和交換介指的一刻.....(小小玩意,紋著彼此名字.留待明日傳頌你跟我這一節,完美情史)

新娘和新郎由早到晚都像米奇老鼠一樣,有好多人排住隊同佢地影相
襯呢段空檔,我們一班姊妹便自拍過不停

我和jess互 kiss kiss. 其實係我地兩個結婚先啱.哈哈.我地係咪好襯呢??

當然我呢個伴娘,都有攝埋去同個靚靚新娘影相啦!!
下圖的男生是新娘的弟弟,讀書時己認識.多年不見,我居然唔認得佢!!真係仔大十八變!!!

其他姊妹也爭取時間和新娘影相,因為大家都有野要幫手.不是太多時間和新娘影相啊!!
紅色背景的其實係架電梯入面,我地連咁都唔放過!!

今天的攪笑事也真不少
首先係接新娘的時間.酒店方面通知會停電一小時,我地係29樓喎!!唔通第一個難關便要他們行29層樓上來嗎?唯有"拿拿"聲打電話叫新郎快d啦!!

於酒樓,賓客相繼入席.新郎新娘正準備從後進場接受大家的祝福,沒想到酒樓居然播錯歌,把結婚進行曲變成麥兜的"仲有最靚ge豬腩肉".我係後邊抽著新娘的婚紗,聽到真係滴哂汗呀!!
原本呢首歌應該係上乳豬時播的ma.好彩其他賓客都唔知播錯,仲覺得好特別添!!

原來做伴娘真係好辛苦ga.踩住對高跟鞋成日,我一入新娘房就會踢咗對鞋去.幫新娘換完衫,又會去搵番對鞋.(因為有時給新娘的裙遮住了)
其實自己都不算是一個準責的伴娘.人家全程地跟出跟入,我就一見佢要同親戚影相,便走咗去食野
我只是一個為食的伴娘罷了.

不過,若不是最好的朋友.做伴娘都真係未攪我.
嗯!!還要謝謝paggie和清清替我化粧.等我可以做靚靚伴娘呢!



12 則留言:

  1. 做伴娘真係唔容易

    回覆刪除
  2. 原來嘉儀結婚喇,我都很久沒有見她了。 這輯相也有Jess黃,好女十八變,老實講係街撞見都未必認得lu。 幾時到你兩個結婚呀??  

    回覆刪除
  3. 原來你第一次做伴娘ja? 真係唔知喎... 你個fd係邊樹擺酒呀? 咁得意會播錯歌???

    回覆刪除
  4. 哈哈....做伴娘一定很辛苦的了 ......幾時到你做新娘??

    回覆刪除
  5. 咁, 你代我恭喜你朋友新婚快樂啦

    回覆刪除
  6. 哈哈哈!! 做伴娘係辛苦架!!  我做化妝都會好辛苦呢!! 我由2000年開始收請帖喇!!   播歌個度,我都唔知係播錯左架, 只係覺得kayee 會鐘意玩野,所以以為佢尊登反傳統播呢首歌添!!

    回覆刪除
  7. 代我恭喜你朋友~~新婚愉快、白頭到老....... 係ar.....做伴娘真係唔容易,雖然我未做過,但有fd做完都話好似做阿四,仲要招呼埋佢D親朋好友(但未必個個識嘛)!

    回覆刪除
  8. 第三張開始,碧碧同一個女他影相,佢擺d甫士好似臺灣演員林依晨~

    回覆刪除
  9. Oh Kee yee is married la 嘉儀結婚喇!! so fast but again why u didn't take the groom pics?? too bad!!!!!

    回覆刪除
  10. 代我恭喜妳的朋友呵 祝佢地新婚快樂,永結同心 妳好靚女呀 我上年年尾做姊妹,都玩得好開心架,可以來睇睇 一個華麗浪漫的婚禮 

    回覆刪除
  11. 恭喜哂!我都好想參加下呢d場合,特別是好友的婚禮,我下年也有好友結婚,好期待。

    回覆刪除