2007年4月30日 星期一

提早慶祝生日~狎鷗亭

其實已經係25/4時食的了.由於學校開放日,都冇咩時間整理d相同打blog.唯有慢慢補番(仲有幾篇等緊)
上篇蛋糕blog都係係學校開放日較空閒時打咋!!

今次係jess替我按排吃飯地點,平時都和位朋友大多都是我安排.前兩年自己生日都係
其實食咩都冇所謂,反而係想試下不同的餐廳.最重要就係....同班朋友一齊就得
(可惜今次yen和may要OT,不能來.但呢晚都好開心.四個女仔笑到咀都痛)


狎鷗亭~韓國新派居酒屋~位置係諾士佛台
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=12817

點知jess之前講錯咗大廈名.攪到我同kayee找了成十五分鐘先找到
我們今次坐"塌 塌 米 " ,要除鞋.(好彩今天對鞋唔駛綁鞋帶咁麻煩.而且腳腳又唔臭

,不過paggie就話有野咬.但我地幾個就唔覺)
那裡環境較黑.真係想睇清楚個menu都有些難度


食物方面.我自己覺得馬馬,我不能一口咬定它不好吃.只能說不合我口味吧!!
匯豐信用咭現在做推廣,我們叫了一個四人餐.價值$500


入面的食物名,唔係太記得.有前菜.韓式斑戟+泡菜蟹卷,燒牛仔肉(但好似豬肉咁GA.白色的),石頭飯焦,雞翼薯仔雜菜煲(係炸雞翼黎ga).仲有叫了4杯飲品.我和kayee的是梨花園.是梨汁來的.不太甜


四個女仔吃這個豐富四人餐.其實是太多la.不過都唔係食剩太多野.但勁飽
最後甜品是雙層芝士蛋糕.順便可當埋生日蛋糕.不過我都只係食咗少少.還是覺得自己整的較好味





謝謝你們陪我過生日.那晚真係笑到肚痛.(扮矇眼.側頸.仲有d腳趾) 諗起都想笑



我地十一點左右先走.但我地己經係最後一枱.(更顯得我地超嘈)
整晚好像都不超過六枱人客.唔知係咪閒日關係呢!!
 


1 則留言: