2007年5月1日 星期二

做給自己的生日蛋糕~~皇室芒果千層蛋糕

個個都奇怪,點解我生日,還要咁辛苦整蛋糕呀??
因為學蛋糕呢幾年,很多朋友的蛋糕都是我親手整.但到自己生日的時候,反而就冇得食.

所以我決定一定要整一個好味的蛋糕給自己.足足想了差不多五天
最後由皇室芒果千層蛋糕獲選


呢個蛋糕入面有海綿蛋糕.班戟.甜忌廉.芒果忌廉(加了芒果油),芒果粒.少少杏仁片
面頭鋪咗 蛋白製綿花糖.雪凍後再用火鎗噴兩野做裝飾
因為呢個蛋糕咁多層.所以都幾煩.我係26號晚整.諗住27號正日食.但放工回家已經七點多了
真係要快手快腳先得.所以我都簡單咗少少步驟ge!

最後淋綿花糖時,原本應該用炆刀給它做少少花紋.但唔知點解突然好眼訓.求其淋哂上去就叫榮榮幫我放入雪柜.我就一撻上梳化,便睡著了
之後,半夜兩點,榮榮叫我番入房訓,我先再叫佢係雪柜拎蛋糕出來.用火鎗噴( 當然,那時己經不能再弄什麼花紋了,因為已經凝固好了

(各位同事:係冰箱攞個雪柜出來,然後叫榮榮幫我燒咗佢.)

蛋糕內的樣子,真係有好多層ga!!綿花糖的味道也很好.芒果又甜.好好味呢!!


在生日那天收到榮榮送來我最喜愛的向日葵,紮花仲早過我返工.8:00am已經到咗
三年冇收過你送的花了.謝謝你啊!
我喜愛向日葵.因為感覺給人很開心.
情人節見人收99支玫瑰.會想如果要送99支向日葵給我.(當然,要夠大支先靚.)咁我會點拎呢!!99支向日葵!!! haha.不如送塊田給我好了.唔駛包裝啦!!

今天學生只番上午.所以我也請了半天假.但其實也在學校和同事玩至差不多三點才離開
(唔好以為真係玩咁耐,我執埋d野己經1:45才放工)


我們一班同事都是傻傻地的.勁好玩



你們呀.襯著我切蛋糕的時候.係度用紙碟扮米奇!!! 攪到我冇得扮...嬲嬲嬲
(我bf問點解可將紙碟痴係個頭度,其實係有人在背後拿著紙碟黎扮ga)
所以要出賣你地.擺你地上網.公諸於世
(唔好鬧我呀!!為保持你地

私穩,我已經set到張相好細.唔係點叫報仇呀
)

今年收了兩紮花
另一紮是我家的兩兄弟用他們的零用錢送的.(你地係咪第一次送花俾女仔呀??)


謝謝你們


20 則留言:

  1. 生日快樂! 我學煮野後,去年自已生日都自已煮,覺得好有滿足感 你個蛋糕好靚好特別,我唔會整蛋糕比自已 因為我技術唔夠呢

    回覆刪除
  2. happy birthday! 芒果cake, 望落好正斗ar!

    回覆刪除
  3. Happy Birthday to you !

    回覆刪除
  4. 遲咗添,都要同妳講聲生日快樂,日日都咁開心 妳弟弟好錫妳呀,咁細個都識送花,好抵錫呵 男友花d心思就應該嘅 妳整嘅蛋糕一流呀 引到我好想食呵

    回覆刪除
  5.  我都要同你講聲生日快樂也…

    回覆刪除
  6. 好開心喎, 有花收!! 仲有2紮添! 我都很喜歡收花呢!! 雖然好似不太實際(講就係咁講者), 但係最緊要係送俾你個個有心!!

    回覆刪除
  7. 白痴,勁無聊,哈哈,竟然用紙碟扮米奇老鼠耳仔,真係超低能,勁攪笑。

    回覆刪除
  8. 生日快樂.. WA~個CAKE好靚丫 一定好好食..

    回覆刪除
  9. 生日快樂 個蛋糕好靚呀~好鍾意面果層綿花糖~ 實好好味

    回覆刪除
  10. 兩紮花都好靚~~~

    回覆刪除
  11. 碧雯......生日快樂啊 ..........見到你係office影d相....好開心呢 ........希望你每天都開開心心....... btw....你個cake好好味咁......見到都 ......哈哈....如果可以食到就好lu....heeheeee....

    回覆刪除
  12. 多謝哂呀咁多位

    回覆刪除
  13. Christina 小魚仔2007年5月4日 清晨6:34

    HAPPY BIRTHDAY  !!! HAPPY BIRTHDAY !!! HAPPY BIRTHDAY !!! HAPPY BIRTHDAY !!! HAPPY BIRTHDAY !!! HAPPY BIRTHDAY !!! HAPPY BIRTHDAY !!!  

    回覆刪除

  14. 我成日泥參觀嫁 , 生日快樂呀 ~~

    回覆刪除
  15. 生日快樂!好溫馨,好開心的生日喎! 我都係係學校工作架!

    回覆刪除

  16. 多謝你光臨我個 Blog 呀 ~~ 除 咗 我 啲 同事之外 , 第一次有外賓回應我 , 好開心呀 !! 雖然簡陋 咗 喲 , 都請你得閒 嘅 時侯再泥睇 吓

    回覆刪除
  17. 點解叫皇室芒果千層蛋糕?皇室先食得架??不過我見到都好似好好食咁.. 收花收99支, 想拎死人咩....哈哈..  

    回覆刪除
  18. 個樣好似麻麻地..... 不過相信應該會幾好味 你就唔岩啦... 唔整比我食 仲有呀!!!  快的教我整

    回覆刪除
  19. hahah 你班同事好搞笑啊~~ 個蛋糕好高好正啊~ 真係好似棉花糖咁呢

    回覆刪除
  20. 好靚好靚! 外型好得意,裡面層次又好分明,內外兼備呀! 我今年都整咗個生日蛋糕俾自己,d人都係覺得我好怪,唔好理佢地!!! 補祝一聲"生日快樂"呀!

    回覆刪除