2007年5月29日 星期二

舊同事聚會~藏戶概念館

上星期三約咗班舊同事出來見面,原來對上一次聚會己經係06年10月了
而今次係約得最齊人的一次,雖然有兩位小姐要遲些先到.但已經是我攪咁次聚會中最順利約齊人的了


今次去呢間藏戶概念館係旺角兆萬9樓
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15713
因為我有七折優先.不過其實佢而家都做緊八折.所以都幾抵ga

其實我覺得味道都不錯的.尤其刺身類.雖然我唔係好食生野.但見到個樣都知新鮮
只是份量都比較細一點.多人去的話就未必個個可以食到.最適合始終是四位吧!!

而其中不建議叫的是海胆炒飯.得ddddd咁少海胆.仲有個什麼鵝肝壽司卷. 佢地話唔似鵝肝. 幾十蚊ga.慳番食第二d啦!! 另外飲品 那些什麼" 微風秋風"全都很淡. 我想還是喝茶好了

埋單折咗一千一十幾.每人才是$102.我覺得 ok
但唔知點解有幾位同事都話麻麻.仲話唔會再黎tim.可能個人口味不同吧!


唔經唔覺,大部份已經識咗6年了.雖然10個裡面有7個已經離職.但我們的關係還是很好的,己經由同事變成朋友. 有兩位小姐更是會和我傾電話傾到收唔到線咁滯. 點解會咁多話題的呢??
掛住食唔記得影大合照.唯有成班女仔係架電梯入面影張頂住先
加埋另外兩個男人就是我們所有在美孚工作的同事



最奇怪的是我打電話去book 枱.佢話要俾間房我,但最底消費$1000
原本我都ok.但去到發現那根本不是房.只是掛幾張竹廉就叫做房??又可以望到隔離枱同聽到聲.
而且佢都冇咁大張枱係外面,我地就算冇訂枱.你都係俾呢間"房" 我地啦!!
咁都仲好意思話收最底消費ge??
真係要再查下"房"的定義係咩了!


7 則留言:

  1. 阿呢漫畫開左blog呀, 有空入黎睇下

    回覆刪除
  2. 個日都幾開心. 真係好難由同事關係, keep到咁耐.

    回覆刪除
  3. 嘩, 啱啱餓餓地, 見到你影D相真係好想食呀

    回覆刪除
  4. 咁多人都可以出席, 真係好ar!!

    回覆刪除
  5. 你d食物相post到好似menu咁..哈哈!我以為睇緊menu添! good!

    回覆刪除
  6. Christina 小魚仔2007年6月2日 晚上10:02

    果然好齊人喎

    回覆刪除
  7. 嘩~ 好似好好味咁播^^ 睇見都好開心呀 我見你有自己整野食嫁 等我減完肥之後問下你點整嫁先^^  

    回覆刪除