2007年5月16日 星期三

再來Tiramisu~~還是不滿意

話說上月頭在百佳買了一盒特價的maascarpone cheese (仲有兩星期到期.只買$29.5)

決定再次挑戰呢個 Tiramisu. 上次是入面的手指餅浸得太多咖啡了.攪到個蛋糕一切就勁出水(多到好似摟毛巾咁)

所以今次就用匙"畢"落去淋d 手指餅.效果好過拎去浸好多.(因為條餅實在太"索")

點知今次又懶醒.人地食譜話用魚膠粉你咪用魚膠粉囉!!打開柜桶見到d魚膠片又patpat 痕.走去用
可能自己控制得唔好.明明是整溶了,可惜一倒下去芝士漿便立刻變成一舊野

唯有拿拿聲,又走去座水去整番溶.之後再用篩隔了一次.驚仲有d 凝固物
但可能又溶得多過頭.變得太稀.攪到d手指餅又浮上黎喎!! (跟住我又係度等等等)
等佢放入雪柜杰番少少先繼續.
唉...

今次個麵包超人係咪好得意呢!!係新買的玩具. 仲有kitty同叮噹.下次再玩埋先 (成三十幾蚊套ga)


個蛋糕係俾五月份生日的圖書館管理員的生日會用,雖然又係唔齊人.但我都有留俾佢地食
回來的評價是芝士不夠軟.我自己試過.味道是ok 的.但口感居然真的有少少啫喱的感覺.
始終是魚膠方面出了問題

呢個教訓係下次唔好懶醒.haha

有機會再試多次,冇理由自己鍾意食,都整唔好ga.


11 則留言:

  1. 我都係好鍾意"懶醒" 通常都出事!

    回覆刪除
  2. 唔夠滑? 會唔會落cream個時既問題呀? 唔知你用邊個receipe 呢. 你想滑d 加多隻蛋白會更加滑的!! 即係3隻蛋黃4隻蛋白...

    回覆刪除
  3. 好似好好食!                   不過有d 怪怪哋!

    回覆刪除
  4. 我也買了這個麵飽超人模,但真的有叮噹ma? where to buy ar?

    回覆刪除
  5. 整得好靚....我唔捨得!!!

    回覆刪除
  6. 好正呀,好想食喎

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2007年5月17日 下午1:06

    Learning from experience, there's nothing wrong with that! Add oil!

    回覆刪除
  8. 唉....仲以為你既第一次會留番比我呢個麵包超人愛好者,點知你已經比左班學生,我就得個望字...心都淡晒喇><

    回覆刪除
  9. 永遠都冇我份~~
     

    回覆刪除
  10. 碧碧.....每次見到你的靚靚野食相.......我真真真真係流哂口水 ........好羨慕啊 ........可以食到就好lu.....

    回覆刪除
  11. ha ha  , u so good ar~ could u tell me where do u buy the lovely mould?
    [版主回覆01/24/2009 23:50:00]上網bid的

    回覆刪除