2007年5月8日 星期二

勁少有咁sweet!!

前排榮榮俾我睇張相.我見到的時候,真係好驚訝

就係呢張,啤梨居然"lam"豆豆 ,真係勁少有呀!!

因為啤梨細個時,係幾隻貓仔中,就只係得佢一隻救得番,所以我同榮榮都勁鍚佢
攪到佢變咗大小姐啦!!雖然平時都會嗲我地.(但就真係只限我地兩個囉!!)
對其他人係勁惡ga,仲動口又動手添!!!真係可以要佢來看門口ga!!

就算係豆豆,佢地平時都唔算話好親密.多數都係分開訓.(咁間中都有一齊瞓下ge)
一係就見到啤梨追住豆豆.繼而再攬埋一齊發出旋風腿.....
而互相咁lam 呢d咁sweet的情景呢??基本上我係冇見過
但就有見過豆豆lam啤梨,但啤梨就毫不領情咁一巴打落去
唉.......

今次風水輪流轉
但豆豆好似好唔enjoy咁喎!! 定係度諗" 佢有咁好死,等陣又唔知想點作弄我就真!!"


4 則留言:

  1. 其實啲小朋友係我地唔係屋企時不知幾鬼friend, 好似我多仔咁, 雖然啲女好像勁唔鍾意佢, 但我都"裝"到佢lam寶寶, 貝貝就仲未得, 多仔一lam佢, 佢就feeeeee佢. P.S.  你張沙發好靚

    回覆刪除
  2. 轉性.....轉性...

    回覆刪除
  3. 好鬼死得意!令我想返起除咗養咗十年既小心外,我曾經養咗兩個月既貓仔小說,但係因為養咗佢之後我氣管敏感,呼吸VV聲,迫不得己交還俾貓店,小說好頑皮,小心就較文靜,佢哋兩個一齊真係好得意。

    回覆刪除