2007年5月13日 星期日

我養的貓貓


點解自已會鍾意貓呢??我想是因為以前婆婆家有養貓貓的關係.

後來婆婆家的貓生了BB.我便不斷的央求媽媽準許我養.可能那時剛升上中學,又咁啱搬咗屋.
媽媽居然應允了

這就是我第一隻貓-bb.(亦是我到現在最疼錫的貓) 牠好靚女ga
以前冇咁識養,初初只係俾乾糧同煲湯豬肉佢食.後來佢食過貓罐頭之後.就唔再食煲湯豬肉啦!!
佢勁鍾意梳毛.一拍下張梳化.佢就會好快咁伏好俾你梳.剪腳底毛成粒鐘.佢都唔會走ga. (好乖的)
可惜之前不懂裝貓網.佢又唔知點解成日都跳了出去冷氣機頂度訓覺.仲成日四隻腳都踏係個窗框度.
唉!!有一天睡醒,就咁唔見咗佢啦!! 


第二隻貓是仔仔.是我在差不多中五畢業時在寵物店以$2000買的.而事前沒有問過媽媽啊.先斬後奏
呢隻貓好惡死ga,勁唔鍾意梳毛.但唔梳又攪到d毛打哂結. 一梳佢會追住我黎咬.好記仇的
佢仲好鐘意過隔離屋個阿姨屋企.由初初係門口望>入屋行過圈,到後來過了去訓午覺.成個下午都唔番黎.
要抱佢先番.(有時佢會主動對住門"喵",叫個阿姨開門的)
可惜養了三年,牠因尿道閉塞這個病而離開我了......

呢張相是很經典的.我都唔知點解會影到仔仔同個bb一樣大.攪到佢好似龐然大物咁.嚇死人
圖中的bb就是我的小表妹瑩瑩,現在已經三年級了.那時才得3個月大
(可按

堂姐~Money & Bo wedding party睇下瑩瑩現在有幾大個)

第三隻叫patpat,是榮榮的朋友的貓貓生了bb.那時是想找多一隻陪仔仔,所以湊了牠回家
而因為牠在中秋節出世,所以我叫了牠做patpat

可惜養了一個月後.仔仔開始病.我實在沒時間照顧得那麼多.而且貓b可能不明白.整天也要找仔仔玩
那刻為了仔仔.我唯有把patpat交回給朋友.到現在牠還在朋友家.而patpat也真的很大!!

牠是一隻為求逹到目的,便會喵過不停.直到得到才收聲.好幾次不理牠.牠卻叫得聲也沙了.真係激死
牠是一隻很黏人的貓貓,可惜我們的緣份只有一個多月

男友剛送了公仔給我,我把patpat裝進紙盒擺公仔.大家話似唔似??

第四隻便是豆豆.養得最耐便是呢個女
佢係一個學生唔知咩願因突然唔養得.(佢有兩隻貓),而我便接收了豆豆,牠來的時候已兩歲
而佢係頭四年,基本上我冇咩見到佢.因為佢超自閉,勁驚人.
每天都是床下底.柜底過活.直至啤梨出現牠才有改善


最後便是啤梨了,牠是媽媽在垃圾房拾回來的.當中三隻小貓中.就只有牠救得活
我還是第一次這樣湊貓b,牠的奶粉仲要係藥房買初生嬰兒吃的那種~(那時唔識ma)
所以我對牠很寶

雖然在朋友眼中.牠像獅子一樣得人驚.因為佢惡得黎係出口又出手那種(而且係外人黎佢都會惡.我叫了牠做看門貓)
但牠對著我和榮榮,可是非常嗲的.又會痴住我地訓.又會一伏係我地度就咕咕聲.
而榮榮一叫佢.基本上10次有9次佢都會出聲應的
所以其實我們都較偏心啤梨ga!!

你兩隻野要長命d陪我呀.起碼要有20歲.知道嗎??


9 則留言:

  1. 你篇卜最尾嗰句, 我都成日同老虎講, 老虎係我養得最耐的貓, 十二歲la

    回覆刪除
  2. patpat 好似幾得意!! 你朋友係咪都叫佢做pat pat 架?

    回覆刪除
  3. 岩岩先知原來啤梨係咁後期..............(先養) 又難怪榮咁錫佢......佢咁聽榮, 我係阿榮都勁錫佢啦 不過可惜隻衰野"蝦"你

    回覆刪除
  4. 啤梨同榮榮一定會快高長大, 健健康康, 最少仲要陪多你兩幾三十年ka! hahaha!

    回覆刪除
  5. 多啲post 你啲貓的事比我地知啦

    回覆刪除
  6. 養過咁多隻貓貓架,真係要比多d貓相我地睇呀

    回覆刪除
  7. 你隻貓公仔好真呀 ! where to buy ?

    回覆刪除
  8. 哈哈....把真貓放進去....不危險 ?

    回覆刪除
  9. 每隻貓也有不同性格,很有趣呢!

    回覆刪除