2007年5月10日 星期四

杏仁條+蝴蝶酥

好耐都冇去學過整野食LA.新年之後就冇再見過師傅
今個月見有D時間,所以又去玩下先

點知今日架死人巴士等咗鬼咁耐都未黎,攪到我遲到.唯有打電話去話唔駛等我.仲勞煩阿柑幫我搓好個皮.
好彩只係遲咗15分鐘啫!!

出爐啦!!勁香呀!! miss話杏仁條好味過用杏仁片喎!!下次試下個分別先.(如果有機會.haha)

仲有話呢d餅如果拎到番去淋咗.就好似平時預熱焗爐咁.但熱完就不用再開.只用餘溫去烘
咁就唔會燶,又可以脆番.曲奇都可以咁做.


番到屋企,再影番d靚仔相
我個酥皮都搓得唔錯ga.睇下幾有層次.


不過還是喜歡吃蝴蝶酥多一點.甜d又脆d(係咪好似心心多過蝴蝶呢?)

其實我以前已經學過拿破崙. 又學過一些中式酥皮的點心.基本上己懂搓酥皮.
呢兩款餅其實都係大同小異,如果自己跟食譜,應該都整到入得口ge!!

咁點解仲要走去學呢?有些朋友說我浪費金錢,有時學完又唔再整,又學埋咁多
但我就覺得我也可以當係娛樂.你用百多二百元去唱k去玩
我也是用差不多價錢去學整野食.我都玩得好開心ga.咁咪又係一樣.我仲有得食添.
咪當咗自己去唱k 囉!!


11 則留言:

  1. 睇就睇得....唔知食會.....

    回覆刪除
  2. 一定好食啦!! 唔知我今晚有無機會食呢.. 有人專登攞件蝴蝶餅俾我食就好喇!!  

    回覆刪除
  3. 係杯度既酥皮好似蟑螂。
    哈哈~

    回覆刪除
  4. 好似好好味咁喎, 妳係唔係怪師傅度學嫁?? 我覺得你好o力嫁, 成日都整咁多嘢食

    回覆刪除
  5. 兩樣我都好想食呀 有時學自己鍾意嘅野,真係好開心架

    回覆刪除
  6. 船長話吹南風就會有好多墨魚, 我聴啲朋友仔講, 佢哋試過釣到幾桶, 希望你今次釣多啲啦. 我都好鐘意整野食, 但係因為懶, 所以多數都係學吓就算, 唔會再整..我都有喺怪師傅度&其他地方學過, 記憶所及只有怪師傅有雲石枱, 見到張枱咪知你喺佢度學lor..  唔知以前有冇喺怪師傅度見過你呢?

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2007年5月14日 清晨6:15

    Oh! These are 2 of my favourites!! Yummy. But puff pastry is a bit hard to make, isn't it?

    回覆刪除
  8. 邊度有得學整呀? 我想試下呀=)
    [版主回覆12/15/2007 00:20:00]怪師傳度就有la

    回覆刪除