2007年5月13日 星期日

可樂芝士蛋糕 (附食譜)

呢個蛋糕係整俾阿may生日ga.
不過我覺得整得唔夠好.可樂味唔夠.而且又不太漂亮(唉!!我都係對裝飾冇天份)
但今次甩模甩得幾靚.側邊好平滑
同埋唔知點解.書的份量是8吋的.我平時都係除2去整6 吋.但今次個蛋糕勁扁呀.我倒入模時都嚇咗一跳,唯有拿拿聲加厚d層啫喱去扮高d啦!
不過芝士蛋糕扁d都好嘅,冇咁漏呀ma!! (係度安慰自己)

可樂芝士蛋糕


晚上.去了黃金海岸BBQ.每位$68.但食物和服務都是一般
但原本係壽星女想BBQ.點知當天她卻病了,整晚也坐在爐邊取暖.也吃得不多東西
但她也很俾面地吃了差不多1/4個蛋糕.

這夜,我都很少拎起個叉去燒.因為我地買咗個網可放些食物上去.燒燒下便什麼都放哂下去
但其實全程都差不多是kayee和paggie去燒食物給我們吃 .謝謝你們啦!!
我呢.只是幫了手一次.而且還只有5分鐘.haha(我太論盡啦!!可能會俾我整哂落地下冇得食ga)

各位美人陪壽星女合照


may.再講多次happy birthday.身體健康
下次不舒服便早點說,我們可轉吃其他東西ma

《戀上芝士蛋糕》係書局見到勁開心.因為入面有好多新口味的蛋糕啊!!
我覺得非常值得買,作者是潘行莊呢!

材料:
餅底
消化餅               100g
牛油                   50g

饀料:
忌廉芝士           250g
糖                       50g
魚膠片               16g
可樂                   1 1/4 杯
鮮忌廉               1杯

做法:
1.將消化餅餅碎與融化了的牛油混合,壓在20cm的餅模上
2.忌廉芝士與糖打勻,備用
3.將魚膠片放入可樂中以慢火溶化,備用.(可先把魚膠片在冷水中泡一下才下可樂中煮溶)
4.將一半的溫熱可樂混合物與己軟化的忌廉芝士混合,充分攪勻
5.忌廉打至企身,拌入芝士混合物中.
6.舀到餅底上,冷凍至凝固,取出倒上剩餘可樂魚膠液,再冷凍1小時至凝固便成


8 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2007年5月14日 清晨6:12

    Coca cola cheesecake? That's very interesting! Do you have the recipe to share?

    回覆刪除
  2. Fatgarfield 肥加菲2007年5月14日 上午8:26

    Thanks for the recipe! The cookbook sounds interesting too... I've got a cheesecake cookbook too but mainly for the Western style baked cheesecakes, the one you have must have lots of special ideas!

    回覆刪除
  3. 用可樂做cheese cake都得!! 真係好得喎~

    回覆刪除
  4. VERY DELICIOUS GA!!  我都食左好大件呢!

    回覆刪除
  5. 有無可樂味架?好特別喎!

    回覆刪除

  6. 好有創意! 平時食開可樂,做蛋糕都得?? 係話可樂味唔夠,咁増加可樂份量得唔得呢?

    回覆刪除
  7. miss 咗2粒字: 平時食開可樂 雞翼

    回覆刪除